Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKoblasa, František
dc.contributor.authorVotrubec, Radek
dc.contributor.authorLelek, Ladislav
dc.contributor.authorKoudelka, Jiří
dc.contributor.editorBureš, Marek
dc.date.accessioned2019-10-31T11:48:08Z
dc.date.available2019-10-31T11:48:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPrůmyslové inženýrství 2019: Mezinárodní studentská vědecká konference: 3.-4. září 2019, Darová, s. 82-93.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0894-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35715
dc.description.abstractRozvoj informačních technologií, který vyúsťuje v holistickém pojmu Průmysl 4.0, zvedá požadavky na absolventy, a tím i na instituce poskytující vzdělání. Pouhá inovace kurikula zaváděním nového obsahu učiva bývá nedostačující, a proto mimo rozvíjení technického zázemí a zvyšování kompetencí pedagogů směrem k novým technickým poznáním je vhodná i změna výukového systému. Tento příspěvek se zaměřuje na rozvoj výuky v oblasti chytrých domácností pomocí projektově orientované výuky. Představuje realizaci dvou pilotních studentských projektů, které neobsahovali specifické zadání. V závěru výsledku jsou diskutovány rozdílné přístupy a výsledky řešení spolu s efektivností projektově/problémově orientované výuky.cs
dc.format12 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectPrůmysl 4.0cs
dc.subjectrozvoj výukycs
dc.subjectchytrá domácnostcs
dc.titleProjektově orientovaná výuka v Industry 4.0 - chytrá domácnostcs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedIndustry 4.0en
dc.subject.translatedteaching developmenten
dc.subject.translatedsmart householden
dc.identifier.doi10.24132/PI.2019.08948.082-093
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Průmyslové inženýrství 2019
Průmyslové inženýrství 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koblasa.pdfPlný text1,11 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/35715

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.