Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Herrmann, Antonín | |
dc.contributor.editor | Slowík, Josef | |
dc.date.accessioned | 2019-11-13T09:42:45Z | |
dc.date.available | 2019-11-13T09:42:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Perspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 32-37. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0905-1 | |
dc.identifier.uri | https://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/35920 | |
dc.description.abstract | Příspěvek představuje zkušenosti jedné z partnerských škol projektu Cesty k inkluzi s podporou inkluzivního vzdělávání v průběhu realizace tohoto projektu. Ohlíží se jak za pozitivními změnami, tak také formuluje rizika související s ukončením některých podpůrných nástrojů, které byly v rámci projektu úspěšně pilotně ověřovány, nejsou však dosud systémově dostupné a školám tak budou v jejich snaze poskytovat kvalitní vzdělávání pro všechny žáky citelně scházet. | cs |
dc.description.sponsorship | OPVV Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166) | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | žák se speciálními vzdělávacími potřebami | cs |
dc.subject | podpůrná opatření | cs |
dc.subject | projektové zkušenosti | cs |
dc.title | Cesty k inkluzi–a jak dál? | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | pupils with special educational needs | en |
dc.subject.translated | support measures | en |
dc.subject.translated | project experience | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Herrmann.pdf | Plný text | 626,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/35920
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.