Název: | The development of algorithmic thinking among the pupils of lower secondary schools |
Autoři: | Fiala, Jan |
Citace zdrojového dokumentu: | KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 68-72. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://olympiadatechniky.cz/itev/ http://hdl.handle.net/11025/36143 |
ISSN: | 2571-2519 |
Klíčová slova: | algoritmické myšlení;algoritmizace;gamifikace;programované učení;motivace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | algorithmic thinking;algorithmization;gamification;programmed learning;motivation |
Abstrakt: | Článek nastiňuje výzkum, který se týkal procesu rozvoje algoritmického myšlení u žáků druhého stupně základní školy jako jedné z jejich digitálních kompetencí s pomocí programované výuky a gamifikace. Nastolená problematika je řešena pomocí sestavení komplexního souboru učebních materiálů a výukových aktivit (jak v digitálním prostředí, tak tzv. „unplugged“ aktivit) a částečným převedením výuky do virtuálního algoritmizačního prostředí speciálně navržené aplikace Prográmko. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KVD) Číslo 1 (2019) Číslo 1 (2019) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Fiala.pdf | Plný text | 556,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36143
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.