Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorLomička, Zdeněk
dc.contributor.authorHorváthová, Dana
dc.contributor.authorMichalíková, Alžbeta
dc.contributor.authorFilipi, Zbyněk
dc.contributor.authorŠkrinárová, Jarmila
dc.contributor.authorVoštinár, Patrik
dc.date.accessioned2020-04-13T10:00:13Z-
dc.date.available2020-04-13T10:00:13Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationLOMIČKA, Z., FILIPI, Z. Řešení úloh v blokovém programování jako součást projektového dne založeného na deskoherních principech. In: Horváthová, D., Michalíková, A., Škrinárová, J. DidInfo : Medzinárodná konferencia o vyučovaní informatiky DidInfo 2019. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2019. s. 88-93. ISBN 978-80-557-1533-9 , ISSN 2454-051X.en
dc.identifier.isbn978-80-557-1533-9
dc.identifier.issn2454-051X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36857
dc.description.abstractČlánek seznamuje čtenáře s projektovým dnem, na jehož přípravě se autor podílel a hodlá jej využít i pro svou další práci v rámci doktorského studia. Úvodní kapitola představuje projektový den, který vznikl na základě autorské deskové hry. Následně jsou popisovány zásadní důvody a milníky vedoucí od původního konceptu deskové hry do finální podoby projektového dne jako hry zážitkové, využívající vybrané principy a komponenty hry deskové. Druhá kapitola nechává nahlédnout na projektový den z pohledu programovacích aktivit role vývojáře (programátora). Blíže seznamuje čtenáře s využitím blokového programování k řešení úloh a popisuje činnost vývojáře, na kterou bude zaměřen připravovaný výzkum. Poslední kapitola popisuje zamýšlený výzkumu zaměřený na vliv prostředí projektového dne na řešení úloh z programování. Výzkum autor připravuje a bude probíhat v rámci projektového dne právě ve spojení s rolí vývojáře.cs
dc.description.abstractThe article introduces the project day, based on the board game. The author participated in development both of them, and intends to use the project day also for his further work and research as part of doctoral study programme at the Faculty of Education, University of West Bohemia in Pilsen. The introductory chapter describes the project day itself. The reader learns the main reasons and milestones of the way from the original concept of the board game to the final form of the project day as an experiential game. The second chapter allows to look closer at the project day from the point of view of programming activities for the role of developer (programmer). Introduces block-based programming and its using to solve tasks and describes the developer's activity, which will be used for the upcoming research. The last chapter describes the planned research focusing on the influence of the project day ambience on solving the programming tasks. Research is being prepared and will take place within the described project day in close connection with the role of the developer.en
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherUniverzita Mateja Belask
dc.relation.ispartofseriesDidInfo : Medzinárodná konferencia o vyučovaní informatiky DidInfo 2019en
dc.rights© Univerzita Mateja Belaen
dc.subjectprojektový den s herními principycs
dc.subjectzážitkový konceptcs
dc.subjectNaše firmycs
dc.subjectinformatické myšlenícs
dc.subjectblokové programovánícs
dc.subjectprogramovací úlohy pro MBotycs
dc.titleŘešení úloh v blokovém programování jako součást projektového dne založeného na deskoherních principechcs
dc.title.alternativeSolving of tasks in block-based programming as part of the project day based on board game principlesen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedgame based project dayen
dc.subject.translatedexperiential concepten
dc.subject.translatedOur companiesen
dc.subject.translatedcomputational thinkingen
dc.subject.translatedblock-based programming, MBot programming tasksen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43926038
dc.project.IDSGS-2017-034/Možnosti offline podpory výuky programování na základních školáchcs
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KVD)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Zbornik_Didinfo_2019-Lomicka.pdf212,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36857

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD