Název: Intenzita dopravy Plzeňského kraje
Další názvy: Pilsen region traffic intensity
Autoři: Radová, Eliška
Vedoucí práce/školitel: Dokoupil Jaroslav, Doc. PaedDr. Ph.D.
Oponent: Kebza Martin, Mgr.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37764
Klíčová slova: intenzita dopravy;vozidla;plzeňský kraj;silniční doprava
Klíčová slova v dalším jazyce: traffic intensity;vehicles;pilsen region;traffic
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na intenzitu dopravy v Plzeňském kraji. Intenzita dopravy je hodnocena na základě dat získaných z webových stránek dopravy Plzeňského kraje. Pro sledování intenzity dopravy bylo vybráno 18 obcí v Plzeňském kraji, kde se zkoumala data ve 4 zvolených týdnech v roce 2018. Práce je rozdělena na několik částí. V první části práce jsou stanovené cíle a metodika, která je v práci vyuţita. Ve druhé části je popsána odborná literatura, ze které bylo čerpáno. Třetí část popisuje Plzeňský kraj, ve kterém byla sledovaná intenzita dopravy. Kraj je charakterizován z hlediska fyzicko-geografického, ale především socioekonomického hlediska. Ve čtvrté části je charakterizována intenzita dopravy a faktory, které mohou ovlivnit její velikost. V poslední části je vyhodnocena intenzita dopravy ve vybraných obcích za jednotlivé týdny. Intenzita dopravy je hodnocena z hlediska celkového počtu vozidel za týden, průměrného počtu vozidel za den, celkového počtu vozidel za den a dále také podle počtu jednotlivých druhů vozidel (osobní vozidlo, dodávka, lehký nákladní automobil a nákladní automobil). Jednotlivé výsledky jsou mezi sebou porovnány a zhodnoceny.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on traffic intensity in Pilsen region. Traffic intensity is evaluated based on data from the Pilsen region website. To monitor traffic intensity it was selected 18 municipalities in the Pilsen Ragion, where data were analyzed in 4 weeks in 2018. The work is divided into several parts. In the first part of the thesis are goals and methodology, that is used. The second part describes the specialized literature that was used. The third part describes the Pilsen region, where the traffic intensity was monitored. The region is characterized by a physical-geographic and socio-economic point of view. The fourth part describes the traffic intensity and factors, which can influence its size. The last part contains information about traffic intensity in selected municipalities for individual weeks. Traffic intensity is evaluated in terms of total count of vehicles per day, average of vehicles per day, total count of vehicles and by the vehicle type (car, van, truck, light truck). The individual results are compared and evaluated.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Radova.pdfPlný text práce39,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Radova_0.pdfPosudek oponenta práce39,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Radova_1.pdfPosudek vedoucího práce40,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Radova_2.pdfPrůběh obhajoby práce54,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37764

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.