Název: | Postavení Klatovska v dopravním systému Česka |
Další názvy: | The position of the Klatovy region in the transport system of Czechia |
Autoři: | Augustinová, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Dokoupil Jaroslav, Doc. PaedDr. Ph.D. |
Oponent: | Kebza Martin, Mgr. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/37773 |
Klíčová slova: | dopravní dostupnost;okres klatovy;veřejná hromadná doprava |
Klíčová slova v dalším jazyce: | transport accessibility;klatovy district;public transport |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá tématem postavení Klatovska v rámci dopravního systému Česka. Téma je řešeno hodnocením dopravní dostupnosti vybraných středisek v rámci Česka z jednotlivých obcí okresu Klatovy. Okres Klatovy je příhraničním regionem České republiky, proto je zde hodnocena také dopravní dostupnost do vybraného bavorského střediska. První část práce je věnována teoretickému rámci dopravní problematiky a obecné geografické charakteristice okresu Klatovy. V další části práce je tvořena analýza dopravní dostupnosti, při níž je sledována časová a frekvenční dostupnost. Údaje byly získávány z elektronického jízdního řádu IDOS. Výstupy výzkumu jsou zobrazeny do kartogramů, které byly vytvořeny pomocí programu ArcGIS. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis addresses the position of the Klatovy region within the transport system in the Czechia. The way of approaching this subject matter is the evaluation of transport accessibility of selected localities within the Czechia from particular municipalities in the Klatovy District. The Klatovy District is a border area of the Czech Republic and therefore the transport accessibility of a selected Bavarian locality is also evaluated. The first part of the thesis is devoted to the theoretical framework of transport matters and general geographical outline of the Klatovy District. The next part of the thesis consists of the transport accessibility analysis, which monitors time and frequency accessibilities. The source data were collected from IDOS (Transport Information System). The research results are shown in the cartograms created using the program ArcGIS. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Augustinova_BP.pdf | Plný text práce | 4,27 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Augustinova.pdf | Posudek oponenta práce | 38,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Augustinova_0.pdf | Posudek vedoucího práce | 189,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Augustinova_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 240,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37773
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.