Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hajžman Michal, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Šroubek, Jakub | |
dc.contributor.referee | Byrtus Miroslav, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2019-8-27 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:45:03Z | - |
dc.date.available | 2018-9-24 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:45:03Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-7-12 | |
dc.identifier | 78022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37806 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku automobilového diferenciálu, který je nedílnou součástí každého automobilu. V první části této práce je základním cílem seznámit čtenáře s~několika druhy diferenciálů a jejich konstrukcí. Další část práce je zaměřena na přehled přístupů k modelování diferenciálů, ať už se jedná o přístup z hlediska použitého nástroje (software) či z hlediska mechaniky. V hlavní části této práce je detailně popsán výpočtový model otevřeného a samosvorného diferenciálu v programu Adams od firmy MSC Software. Následně jsou v závěru práce zhodnoceny výsledky ze simulací. Výsledky jsou dále použity na parametrické studie samosvorného diferenciálu, při kterých dochází ke změnám charakteristiky diferenciálu. | cs |
dc.format | 50 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | diferenciál | cs |
dc.subject | ozubené kolo | cs |
dc.subject | otevřený diferenciál | cs |
dc.subject | samosvorný diferenciál | cs |
dc.subject | dynamika | cs |
dc.subject | tření | cs |
dc.title | Počítačové modelování diferenciálu | cs |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Počítačové modelování v technice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on the issue of automotive differential, which is an integral part of every car. In the first part of this work, the basic aim is to acquaint the reader with several kinds of differentials and their constructions. Another part of the thesis is focused on an overview of approaches to differential modeling, whether it is an approach in terms of used tool (software) or in terms of mechanics. The main part of this work describes in detail the computational model of the open and limited slip differential in the program Adams from MSC Software. Subsequently, the results of the simulations are evaluated at the end of the thesis. The results are also used for parametric studies of the limited slip differential in which the differential characteristic changes. | en |
dc.subject.translated | differential | en |
dc.subject.translated | gear | en |
dc.subject.translated | open differential | en |
dc.subject.translated | limited slip differential | en |
dc.subject.translated | dynamics | en |
dc.subject.translated | friction | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KME) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakala_r_ska_ pra_ce Jakub S_roubek.pdf | Plný text práce | 5,11 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sroubek_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 426,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sroubek_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 42,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sroubek_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 246,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37806
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.