Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Komzáková, Martina | |
dc.contributor.author | Mimra, Robert | |
dc.contributor.author | Slavík, Jan | |
dc.contributor.author | Sochor, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2020-09-07T08:27:04Z | |
dc.date.available | 2020-09-07T08:27:04Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ výtvarný obor. 1. vyd.Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020. 186 s. ISBN 978-80-261-0397-4. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0397-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39599 | |
dc.identifier.uri | https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ec06ba343c9e428794dfc0c_4.2_vo_web.pdf | |
dc.description.sponsorship | Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti, reg. č. projektu: CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004850. | cs |
dc.format | 186 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Gymnázium a Hudební škola hl.m. Praha, ZUŠ, Portedo o.p.s. | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Creative Commons 4.0 BY-SA | en |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | didaktika | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.title | Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ výtvarný obor | cs |
dc.type | monografie | cs |
dc.type | book | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | art | en |
dc.subject.translated | didactics | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Monografie / Monographs |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
5ec06ba343c9e428794dfc0c_4.2_vo_web.pdf | Plný text | 8,74 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39599
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.