Název: Fungování veřejné dopravy v rámci Plzeňské aglomerace mezi roky 2008-2019
Další názvy: Functioning of public transport within the Pilsen agglomeration between 2008-2019
Autoři: Janda, Josef
Vedoucí práce/školitel: Dokoupil Jaroslav, Doc. PaedDr. Ph.D.
Oponent: Kebza Martin, Mgr.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40091
Klíčová slova: dopravní dostupnost;plzeňská metropolitní oblast;veřejná doprava
Klíčová slova v dalším jazyce: transport accessibility;pilsen metropolitan area;public transport
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vývojem veřejné linkové dopravy v plzeňské metropolitní oblasti, která byla vymezena dle strategie ITI. Téma je hodnoceno řešením časové a frekvenční dostupnosti mezi vybranými obcemi metropolitní oblasti a městem Plzeň. První část práce je věnována převážně historii veřejné dopravy v plzeňské metropolitní oblasti a i v samotném městě Plzeň. V další části práce je tvořena analýza dopravní dostupnosti, při níž je sledována časová a frekvenční dostupnost. V rámci práce je rovněž pospán vývoj počtu obyvatel, který může potencionálně ovlivnit veřejnou dopravu. V některých příkladech jsou rovněž uvedeny developerské projekty, které se podílely na vývoji počtu obyvatel a veřejné linkové dopravy. Údaje byly získávány z elektronického jízdního řádu IDOS. Výstupy výzkumu jsou zobrazeny do kartogramů, které byly vytvořeny pomocí programu ArcGIS.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor's thesis deals with the development of public regular transport in the Pilsen metropolitan area, which was defined according to the ITI strategy. The topic is evaluated by solving the time and frequency accessibility between selected municipalities in the metropolitan area and the city of Pilsen. The first part of the work is devoted mainly to the history of public transport in the Pilsen metropolitan area and in the city of Pilsen itself. The next part of the work is an analysis of transport accessibility in which the time and frequency availability is monitored. The work also covers the development of the population, which can potentially affect public transport. Some examples also show development projects that have contributed to the development of population and public regular transport. Data were obtained from the IDOS electronic timetable. The research results are displayed in cartograms that were created using ArcGIS.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Josef Janda .pdfPlný text práce2,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci Janda.pdfPosudek vedoucího práce47,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janda_Josef_oponent.pdfPosudek oponenta práce261,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
janda obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce92,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40091

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.