Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBajtoš, Ján
dc.contributor.authorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.authorBajtoš, Michal
dc.date.accessioned2020-11-23T09:45:48Z
dc.date.available2020-11-23T09:45:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 82-87.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42148
dc.description.sponsorshipGrant SVK1‐2020‐013 Olympiáda techniky Plzeň 2020, Západočeská univerzita vPlznics
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosksk
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectdistanční vzdělávánícs
dc.subjectonline domácí vzdělávánícs
dc.subjectpandemie COVID-19cs
dc.subjectplagiátorstvícs
dc.subjectpreventivní opatřenícs
dc.titleHrozby plagiátorstva počas dištančného štúdia v období pandémie covid-19sk
dc.title.alternativeThreats of plagiarism during the distance learning in the time of covid-19 pandemicen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn the article, the authors deal with the solution of a possible increased incidence of plagiarism in students' written work during online education at home. Online home education is a type of distance learning which was brought to school by the COVID-19 pandemic practically all around the world. Schools, teachers, students and their parents responded to this fact with changes in their approaches to education. In addition to the general characteristics of distance education and plagiarism, the authors of the article offer instructions to teachers how to effectively detect student plagiarism and they also propose preventive measures against the occurrence of the plagiarism.en
dc.description.abstract-translatedNa dosiahnutie cieľov sme použili nasledovné metódy: 1. Literárna metóda, na zistenie aktuálneho stavu problematiky a potrebných softvérových, hardvérových resp. personálnych požiadaviek potrebných na online vzdelávanie. 2. Pozorovanie a rozhovor, na zistenie názorov študentov na vzdelávanie počas koronakrízy.sk
dc.subject.translateddistance educationen
dc.subject.translatedonline home educationen
dc.subject.translatedpandemic COVID-19en
dc.subject.translatedplagiarismen
dc.subject.translatedpreventive measuresen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 1 (2020)
Číslo 1 (2020)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bajtoš.pdfPlný text370,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42148

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.