Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorHommerová, Dita
dc.contributor.authorHellbach, Christiane
dc.date.accessioned2021-01-18T11:00:21Z-
dc.date.available2021-01-18T11:00:21Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHOMMEROVÁ, D., HELLBACH, C.h. Identifying the Specifics of Marketing Communication of Non-profit Organizations in a Case Study of the Czech Republic. In: Opportunities and Threats to Current Management of Non-profit Organizations in Cross-border Comparison. Chemnitz: Vertrieb der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H., 2020. s. 40-61. ISBN 978-3-86367-063-4.cs
dc.identifier.isbn978-3-86367-063-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42492
dc.description.abstractTento článek se zabývá specifiky marketingové komunikace neziskových organizací v České republice. Pro sekci věnovanou doporučením jsou rozhodující výsledky výzkumné studie marketingové komunikace neziskových organizací v České republice provedené v roce 2015 a následné výzkumné studie provedené v letech 2019-2020. Na základě výsledků posledního kvantitativního průzkumu, který zahrnoval účast 313 neziskových organizací, výsledků následného kvalitativního výzkumu managementu 50 neziskových organizací a srovnávacích studií z výzkumných studií provedených po celém světě, neziskové organizace vnímají význam public relations jako nástroj dlouhodobé udržitelnosti. Problémem však často je skutečnost, že se kvůli nedostatečným lidským a finančním zdrojům nemohou intenzivně a systematicky věnovat public relations. To, co v neziskových organizacích funguje nejlépe, jsou levné formy propagace, zejména PR, nejčastěji používané jsou „veřejné akce“, „články v médiích“ a „tiskové zprávy“ spolu s „zpravodaji“. Popularita veřejných akcí je způsobena skutečností, že zprostředkovávají emoce, společné zkušenosti a osobní kontakt mezi organizací a veřejností.cs
dc.format22 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherVertrieb der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H.de
dc.relation.ispartofseriesOpportunities and Threats to Current Management of Non-profit Organizations in Cross-border Comparisonen
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.rights© Vertrieb der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controllingde
dc.subjectspecifikacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectneziskové organizacecs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.titleIdentifying the Specifics of Marketing Communication of Non-profit Organizations in a Case Study of the Czech Republicen
dc.title.alternativeIdentifikace specifik marketingové komunikace neziskový organizací na příkladu České republikycs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis article deals with the specifics of marketing communication of non-profit organizations in the Czech Republic. For the section dedicated to recommendations, the results of a research study of the marketing communication of non-profit organizations in the Czech Republic conducted in 2015 and follow-up research study conducted 2019-2020 are crucial. Based on the results of the latest quantitative survey, which involved the participation of 313 non-profit organizations, the results of the follow-up qualitative research of the management of 50 non-profit organizations and comparison studies from research studies conducted around the world, non-profit organizations perceive the significance of public relations as a tool of long-term sustainability. However, the problem is often the fact that they cannot devote themselves to public relations intensively and systematically because of insufficient human and financial resources. What works best in non-profit organizations are low-cost forms of promotion, particularly PR, the most frequently used ones being “public events”, “articles in the media” and “press releases” along with “newsletters”. The popularity of public events is caused by the fact that they mediate emotions, joint experiences and personal contact between an organization and the public.en
dc.subject.translatedspecificsen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatednon-profit organizationsen
dc.subject.translatedcase studyen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43931354
dc.project.IDTL02000055/Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální službycs
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KMO)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Inh-Sbornik-Fachbuchreihe_35.pdf5,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42492

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD