Název: | Metodické materiály pro práci s žáky se SVP v uměleckém vzdělávání ‒ taneční obor |
Další názvy: | Methodical materials for work with pupils with SEN in art education - dance field |
Autoři: | Slowík, Josef Káňová, Šárka Kurfiřtová, Zuzana Eliášová, Bohumíra Kulichová, Radka Pražáková, Markéta Dietzová, Kateřina |
Citace zdrojového dokumentu: | SLOWÍK, J., KÁŇOVÁ, Š., KURFIŘTOVÁ, Z., ELIÁŠOVÁ, B., KULICHOVÁ, R., PRAŽÁKOVÁ, M., DIETZOVÁ, K. Metodické materiály pro práci s žáky se SVP v uměleckém vzdělávání ‒ taneční obor. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2020, 40 s. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita |
Typ dokumentu: | book monografie |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/43642 |
Klíčová slova: | metodické materiály;žáci se SVP;umělecké vzdělávání;taneční obor |
Klíčová slova v dalším jazyce: | methodical materials;pupils with SEN;arts education;dance field |
Abstrakt: | Metodické materiály připravené v rámci projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti, reg. č. projektu: CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004850. Obecný a oborové úvody jsou součástí metodických materiálů, které tvoří třídílný celek spolu s didaktickými materiály a publikací zaměřenou na práci s dětmi se sociálním znevýhodněním. Na tyto texty byla navázána celá řada pilotních aktivit, v rámci kterých byly teoreticky popisované metody a pedagogické nástroje vyzkoušeny v praxi. Tyto tři publikace spolu s dalšími doprovodnými aktivitami tvoří hlavní pilíř projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti, který byl realizován od 1. 10. 2017 do 29. 2. 2020. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Methodological materials prepared within the project Support of Art Education for Equal Opportunities, Reg. No. of the project: CZ.02.3.62 / 0.0 / 0.0 / 16_037 / 0004850. General and branch introductions are part of the methodological materials, which form a three-part unit together with didactic materials and publications focused on working with children with social disadvantages. These texts were followed by a number of pilot activities, in which the theoretically described methods and educational tools were tested in practice. These three publications, together with other accompanying activities, form the main pillar of the project Support for Art Education for Equal Opportunities, which was implemented from 1 October 2017 to 29 February 2020. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Monografie a kolektivní monografie / Monographs and collective monographs (KPG) Monografie / Monographs OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
5f52961ca04ca7721fcb0dec_3.2_to_web.pdf | 1,9 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43642
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.