Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec Ladislav, Doc. Ing. CSc. | |
dc.contributor.author | Drahoš, Jakub | |
dc.contributor.referee | Roubal Jan, Ing. | |
dc.date.accepted | 2021-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:33:03Z | - |
dc.date.available | 2020-10-16 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:33:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-5-28 | |
dc.identifier | 86518 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44162 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce obsahuje krátký popis historického vývoje řízení zadních kol u osobních vozidel, jednotlivá konstrukční řešení řízení zadních náprav a jejich vliv na řízení vozidla. Hlavní částí práce je konstrukční návrh táhla řízení řiditelné zadní víceprvkové nápravy osobního vozu ve dvou variantách. Obě varianty jsou propočteny pomocí FEM analýzy a v závěru porovnány pro zjištění lepší varianty. Výsledkem práce jsou dvě táhla řízení řiditelné zadní nápravy. | cs |
dc.format | 58 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86518 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | řízení | cs |
dc.subject | zavěšení | cs |
dc.subject | řízení zadní nápravy | cs |
dc.subject | táhlo řízení | cs |
dc.subject | fem analýza | cs |
dc.title | Řízení zadní nápravy osobních vozidel | cs |
dc.title.alternative | Rear axle steering of passenger vehicles | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis contains a short desription of historical evolution of rear wheel steering in passenger vehicles, describes individual construction applications of rear wheel steering and its influence on car steering. Main part of thesis is design of two variants of tie rod for multi-link rear axle with steering. Both variants are calculated with FEM analysis and then compared to find better version. The result of the thesis are two tie rods for rear wheel steering | en |
dc.subject.translated | steering | en |
dc.subject.translated | axle | en |
dc.subject.translated | rear wheel steering | en |
dc.subject.translated | tie rod | en |
dc.subject.translated | fem analysis | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Jakub_Drahos_2021.pdf | Plný text práce | 4,68 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Drahos_Jakub_Hodnoceni_vedouciho_BP_stag.pdf | Posudek vedoucího práce | 189,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Drahos_Jakub-Oponentni_posudek_ BP_stag.pdf | Posudek oponenta práce | 170,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
jakub_drahos.pdf | Průběh obhajoby práce | 270,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP_Jakub_Drahos_Priloha.zip | VŠKP - příloha | 48,79 MB | ZIP | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44162
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.