Název: Marketing školy
Autoři: Eger, Ludvík
Citace zdrojového dokumentu: EGER, L. Marketing školy.1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2021, 216 s.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: book
monografie
URI: http://hdl.handle.net/11025/46122
ISBN: 978-80-261-0487-2
978-80-261-1044-6 (brožovaná vazba)
Klíčová slova: marketing;škola;vzdělávací služby;komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;school;educational services;communication
Abstrakt: Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití technologií v marketingu, tj. zde tím zejména myslíme www stránky škol a komunikaci prostřednictvím sociálních médií. Přidány jsou i náměty pro realizaci průzkumu potřeb a přání veřejnosti ve vztahu ke škole a pro případný vznik marketingového týmu školy. Mezi klasická témata patří strategické plánování, utváření kultury a image školy. Učebnice má didaktickou úpravu a odkazuje na náměty z praxe našich škol i ze zahraničí.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni, 2021 © doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc., 2021
Vyskytuje se v kolekcích:Monografie / Monographs

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
e-kniha_22.11.2021.pdfPlný text2,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46122

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.