Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bartošová, Michaela | |
dc.contributor.author | Černá, Jana | |
dc.date.accessioned | 2022-01-03T09:32:38Z | |
dc.date.available | 2022-01-03T09:32:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2021, č. 2, s. 20-26. | cs |
dc.identifier.uri | http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/12/Itev_2_2021.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/46509 | |
dc.description.abstract | Tento příspěvek představuje dílčí výsledky našeho kvalitativního výzkumu, který je součástí širšího kontextu výzkumu zaměřeného na využívání online technologií učiteli ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Výzkum byl realizován v rámci řešení Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci (IGA_Pdf_2021_021; Fenomén informálního učení se zaměřením na online technologie pro budoucí učitele anglického jazyka na Univerzitě Palackého v Olomouci). Premisy kvalitativního výzkumu vycházely ze záměru zjistit, jak budoucí učitelé přistupovali k online technologiím v průběhu svého života. Údaje pro kvalitativní výzkum byly shromážděny pomocí polostrukturovaných rozhovorů se studenty učitelství primárního a nižšího sekundárního vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Konkrétně v tomto příspěvku se zaměřujeme na vnímání online technologií budoucími učiteli z hlediska jejich nepříznivých vlivů nejen na zdraví člověka. | cs |
dc.description.sponsorship | IGA_Pdf_2021_021; Fenomén informálního učení se zaměřením na online technologie pro budoucí učitele anglického jazyka na Univerzitě Palackého v Olomouci | cs |
dc.format | 7 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | online technologie | cs |
dc.subject | budoucí učitelé | cs |
dc.subject | ICT a psychohygiena | cs |
dc.subject | výchova ke zdraví | cs |
dc.subject | lidské zdraví | cs |
dc.title | Vnímání online technologií budoucími učiteli z hlediska nepříznivých faktorů limitujících strategií | cs |
dc.title.alternative | Perception of online technologies by future teachers in terms of adverse factors limiting strategies | en |
dc.type | article | en |
dc.type | článek | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | This paper presents partial results of our qualitative research, which is part of the broader context of research focused on the use of online technologies by teachers in their informal learning and formal education. The research was carried out as part of the Student Grant Program at Palacký University in Olomouc (IGA_Pdf_2021_021; The phenomenon of informal learning with a focus on online technologies for future English language teachers at Palacký University in Olomouc). The premises of the qualitative research were based on the intention to find out how future teachers approached online technologies during their lifetime. Data for qualitative research were collected through semi-structured interviews with students of primary and lower secondary education at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc. Specifically, in this paper we focus on the perception of online technologies by future teachers in terms of their adverse effects not only on human health. | en |
dc.subject.translated | online technologies | en |
dc.subject.translated | future teachers | en |
dc.subject.translated | ICT and psychohygien | en |
dc.subject.translated | health and education | en |
dc.subject.translated | negative factors | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 2 (2021) Číslo 2 (2021) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Itev_2_2021-20-26.pdf | Plný text | 225,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/46509
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.