Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBartošová, Michaela
dc.contributor.authorČerná, Jana
dc.date.accessioned2022-01-03T09:32:38Z
dc.date.available2022-01-03T09:32:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2021, č. 2, s. 20-26.cs
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/12/Itev_2_2021.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46509
dc.description.abstractTento příspěvek představuje dílčí výsledky našeho kvalitativního výzkumu, který je součástí širšího kontextu výzkumu zaměřeného na využívání online technologií učiteli ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Výzkum byl realizován v rámci řešení Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci (IGA_Pdf_2021_021; Fenomén informálního učení se zaměřením na online technologie pro budoucí učitele anglického jazyka na Univerzitě Palackého v Olomouci). Premisy kvalitativního výzkumu vycházely ze záměru zjistit, jak budoucí učitelé přistupovali k online technologiím v průběhu svého života. Údaje pro kvalitativní výzkum byly shromážděny pomocí polostrukturovaných rozhovorů se studenty učitelství primárního a nižšího sekundárního vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Konkrétně v tomto příspěvku se zaměřujeme na vnímání online technologií budoucími učiteli z hlediska jejich nepříznivých vlivů nejen na zdraví člověka.cs
dc.description.sponsorshipIGA_Pdf_2021_021; Fenomén informálního učení se zaměřením na online technologie pro budoucí učitele anglického jazyka na Univerzitě Palackého v Olomoucics
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectonline technologiecs
dc.subjectbudoucí učitelécs
dc.subjectICT a psychohygienacs
dc.subjectvýchova ke zdravícs
dc.subjectlidské zdravícs
dc.titleVnímání online technologií budoucími učiteli z hlediska nepříznivých faktorů limitujících strategiícs
dc.title.alternativePerception of online technologies by future teachers in terms of adverse factors limiting strategiesen
dc.typearticleen
dc.typečlánekcs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis paper presents partial results of our qualitative research, which is part of the broader context of research focused on the use of online technologies by teachers in their informal learning and formal education. The research was carried out as part of the Student Grant Program at Palacký University in Olomouc (IGA_Pdf_2021_021; The phenomenon of informal learning with a focus on online technologies for future English language teachers at Palacký University in Olomouc). The premises of the qualitative research were based on the intention to find out how future teachers approached online technologies during their lifetime. Data for qualitative research were collected through semi-structured interviews with students of primary and lower secondary education at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc. Specifically, in this paper we focus on the perception of online technologies by future teachers in terms of their adverse effects not only on human health.en
dc.subject.translatedonline technologiesen
dc.subject.translatedfuture teachersen
dc.subject.translatedICT and psychohygienen
dc.subject.translatedhealth and educationen
dc.subject.translatednegative factorsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2021)
Číslo 2 (2021)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2021-20-26.pdfPlný text225,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46509

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.