Název: Social marketing and social services
Další názvy: Sociální marketing a sociální služby
Autoři: Šlehoferová, Tereza
Kresa, Zdeněk
Hirt, Tomáš
Dvořáková, Tereza
Citace zdrojového dokumentu: ŠLEHOFEROVÁ, T. HIRT, T. DVOŘÁKOVÁ, T. Social marketing and social services. In Kresa, Z. Opportunities and Threats to Current Management of Non-profit Organizations in Cross-border Comparison. Chemnitz: GUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H., 2020. s. 123-135. ISBN: 978-3-86367-063-4
Datum vydání: 2020
Nakladatel: GUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H.
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
ConferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/47240
ISBN: 978-3-86367-063-4
Klíčová slova: Sociální marketing;sociální služby;služby sociální prevence;sociální poradenství
Klíčová slova v dalším jazyce: social marketing;social services;social prevention services - social counseling
Abstrakt: Sociální marketing můžeme v kontextu sociálních služeb využít jednak ve vztahu k veřejnosti (ve smyslu širokého a vnitřně nediferencovaného okruhu lidí, na který jsou sociálně-marketingové aktivity zacílené) s cílem přispět k řešení vybraného společenského problému a rovněž ve vztahu ke k znevýhodněným, vyloučeným či marginalizovaným lidem nebo skupinám. Sociální marketing je v tomto smyslu vhodný nástroj, kterým jsou určité produkty, služby či informace zprostředkovávány lidem “na okraji” moderních společností, a to s ohledem na specifické sociokulturní podmínky, ve kterých se jejich život odehrává. Možnosti obou těchto poloh sociálního marketingu jsou v textu představeny na pozadí zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, který tvoří legislativní rámec činnosti neziskových organizací, které v ČR poskytují sociální služby.
Abstrakt v dalším jazyce: In the context of social services, social marketing can be used in relation to the public (in the sense of a wide and internally undifferentiated circle of people targeted by social marketing) in order to contribute to solving a selected social problem, as well as in relation to disadvantaged, excluded or marginalized people or groups. In this sense, social marketing is a suitable tool by which certain products, services or information are conveyed to people "on the fringes" of modern societies, which reard to the specific socio-cultural conditions in which they live. The opportunities of both of these positions for social marketing are presented in the text against the background of Act No. 108/2006 Coll. on Social Services, which forms the legislative framework for the activities of non-profit organizations that provide social services in the Czech Republic.
Práva: Plný text není přístupný.
© GUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H.
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KSA)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
doc04819720220314151522.pdf9,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47240

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD