Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kácovský, Petr | |
dc.contributor.author | Koudelková, Věra | |
dc.contributor.author | Snětinová, Marie | |
dc.contributor.editor | Kéhar, Ota | |
dc.date.accessioned | 2022-05-23T06:21:14Z | |
dc.date.available | 2022-05-23T06:21:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky, Kašperské hory 2019, s. 61-67. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-1092-7 | |
dc.identifier.uri | https://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/47580 | |
dc.description.abstract | Srovnávací studie, jejíž výsledky jsou v příspěvku prezentovány, se věnuje výuce fyziky na nižším stupni sekundárního vzdělávání. Cílem studie bylo porovnat předepsané kurikulum v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinsku na základě kurikulárních dokumentů těchto zemí. Především se toto porovnání zaměřilo na vzdělávací obsah, očekávané výstupy, mezipředmětové vzdělávání a průřezová témata, vzdělávací metody, hodnocení a kompetence | cs |
dc.format | 7 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | srovnávací studie | cs |
dc.subject | Česká republika | cs |
dc.subject | Estonsko | cs |
dc.subject | Polsko | cs |
dc.subject | Slovinsku | cs |
dc.subject | kurikulární dokumenty | cs |
dc.title | Přístup k fyzikálnímu vzdělávání v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinsku | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The paper presents results of a comparative study dealing with physics education at lower secondary schools. The main aim of the study is to compare national curricula of four chosen countries – the Czech Republic, Estonia, Poland and Slovenia. The study focuses on comparison of teaching content and learning outcomes in physics, interdisciplinary education and cross-curricula subjects, educational methods and assessment and field- specific key competences | en |
dc.subject.translated | comparative study | en |
dc.subject.translated | Czech Republic | en |
dc.subject.translated | Estonia | en |
dc.subject.translated | Poland | en |
dc.subject.translated | Slovenia | en |
dc.subject.translated | curricular documents | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9 Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ModerniTrendy9_sbornik-61-67.pdf | Plný text | 580,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
tiraz.pdf | Plný text | 475,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47580
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.