Název: Dva konkrétní příklady podpory a práce s nadanými žáky
Další názvy: Two specific examples of support and work with gifted pupils
Autoři: Mandíková, Dana
Citace zdrojového dokumentu: KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky, Kašperské hory 2019, s. 118-121.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47588
ISBN: 978-80-261-1092-7
Klíčová slova: podpora talentovaných a nadaných žáků;základní škola;střední škola;MFF UK
Klíčová slova v dalším jazyce: the support of gifted pupils;elementary school;high school;Faculty of Mathematics and Physics of the Charles University
Abstrakt: V příspěvku je představen projekt fakultních škol MFF UK, k jehož významným cílům patří podpora talentovaných a nadaných žáků středních nebo základních škol a také jejich učitelů. Uvedeny jsou záměry projektu a některé konkrétní příklady realizovaných aktivit. Druhým příkladem práce s nadanými žáky je dlouholetá spolupráce KDF MFF UK s Mensa gymnáziem při výuce výběrových seminářů z fyziky.
Abstrakt v dalším jazyce: The paper introduces the project of faculty schools of the Faculty of Mathematics and Physics of the Charles University; whose important aim includes the support of gifted pupils of secondary or elementary schools as well as their teachers. The project intentions and some particular examples of the implemented activities are mentioned. The second example of working with gifted pupils is the long-term cooperation of the Department of Physics Education with Mensa Gymnasium in teaching optional seminars in physics.
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
tiraz.pdfPlný text475,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ModerniTrendy9_sbornik-118-121.pdfPlný text285,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47588

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.