Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorŠtrofová, Jitka
dc.contributor.authorŠvandová, Veronika
dc.contributor.authorLiterák, Jaromír
dc.contributor.authorCoufalová, Štěpánka
dc.contributor.authorPelánková, Barbora
dc.date.accessioned2022-05-30T10:00:15Z-
dc.date.available2022-05-30T10:00:15Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationŠTROFOVÁ, J. COUFALOVÁ, Š. Studenti ZČU a jejich zkušenosti s experimentální výukou chemie na střední škole. In Švandová, V.Literák, J.Pelánková, B. Sborník konference didaktiky přírodních věd DidSci+ 2021. Brno: Masarykova univerzita, 2021. s. 121-129. ISBN: 978-80-210-9876-3cs
dc.identifier.isbn978-80-210-9876-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47653
dc.description.abstractPříspěvek představuje nabídku kurzů s chemickou tematikou na Fakultě pedagogické ZČU v Plzni, které jsou určené budoucím učitelům, a to nejen posluchačům učitelství chemie. Pozornost je zaměřena především na předmět Chemie hrou a na zkušenosti s nekontaktní výukou v akademickém roce 2020/2021. Diskutovány jsou zkušenosti posluchačů s experimentálními formami výuky chemie v předchozím studiu na střední škole. V příspěvku jsou uvedeny další možnosti, jak zvýšit kompetence budoucích učitelů v oblasti přírodních věd.cs
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherMasarykova univerzitacs
dc.relation.ispartofseriesSborník konference didaktiky přírodních věd DidSci+ 2021cs
dc.rights© CC BY-NC-ND 4.0 Internationalen
dc.subjectchemický experimentcs
dc.subjectpříprava budoucích učitelůcs
dc.titleStudenti ZČU a jejich zkušenosti s experimentální výukou chemie na střední školecs
dc.title.alternativeStudents of UWB and Their Experiences with Experimental Chemistry Teaching at High Schoolen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeConferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe contribution presents the offer of courses with chemical themes at Faculty of Education, University of West Bohemia in Pilsen, which are intended for future teachers and not only for students of teacher training in chemistry. Attention is focused mainly on the course Chemistry by Play and on our experience with non-contact teaching in the academic year 2020/2021. The studentsʼ experience with experimental chemistry teaching forms in the previous study at high school are discussed here. Other possibilities to increase future teachersʼ competences in the field of natural sciences are mentioned in the paper.en
dc.subject.translatedchemical experimenten
dc.subject.translatedtraining of future teachersen
dc.identifier.doi10.5817/CZ.MUNI.P210-9876-2021-12
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43935977
dc.project.IDSGS-2019-025/NaturTech3cs
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KCE)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Sborník_DidSci+_2021.pdf4,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47653

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD