Název: Field game for elementary school children
Další názvy: Gra terenowa dla dzieci w edukacji wczesnoszkolnej
Autoři: Gierlak, Wiktoria
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 9.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47723
ISBN: 978-80-261-1091-0
Klíčová slova: skauting;polní hra;nezávislost;moderní technologie;fair play;spolupráce
Klíčová slova v dalším jazyce: scouting;field game;independence;modern technology;fair play;cooperation
Abstrakt v dalším jazyce: A field game about scouting. Its purpose is to show children opportunities to study the world around us by having fun, and to gain some practical skills that are useful in daily life. The participants have to go through certain route which is designated on the map, and solve tasks at determined places. This game teaches children independence and provokes curiosity to learn the environment, encourages to respect fair play and also encourages the healthy lifestyle by outdoor activities. Kids have to cooperate to achieve common goals, they're doing some tasks by using modern technology (tablets), so they can feel allied to this. By using a map they are improving their sense of direction. During this game children have to extend their brain cells many times to decode multiple tasks wchich impact positively on their future thinking processes.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2022-abstracts-10.pdfPlný text173,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47723

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.