Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorák, Miroslav
dc.contributor.authorPoulíček, Jakub
dc.contributor.refereeHajžman, Michal
dc.date.accepted2012-06-25
dc.date.accessioned2013-06-19T07:02:42Z
dc.date.available2012-01-30cs
dc.date.available2013-06-19T07:02:42Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-31
dc.identifier49886
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5010
dc.description.abstractCílem práce je zjištění chování vyváženého podvozku R/C modelu oproti modelu, u kterého byla použita baterie se sníženou hmotností. K tomuto účelu byly vytvořeny počítačové simulace pomocí programu MSC. Adams, ve kterém bylo ověřeno chování modelu na třech vzorových režimech. V prvním případě se jednalo o rozjezd vozidla, ve druhém případě o intenzivní brzdění a poslední simulace se zabývala chováním modelu při přejezdu překážky jednou stranou modelu. Uskutečněné simulace ukázaly, že snížení váhy baterie mělo zásadní vliv na rozjezd modelu, kdy dochází k výraznému směrovému vybočení podvozku. V rámci práce vznikl designový návrh karoserie pro tento typ podvozku, který splňuje oficiální specifikaci pro závody v kategorii TC ? Touring Car.cs
dc.format27 s., 2 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectR/C modelcs
dc.subjectpodvozekcs
dc.subjectMSC ADAMScs
dc.subjectdynamika vázaných soustavcs
dc.subjectmateriál Claycs
dc.subjectrozjezdcs
dc.subjectbrzděnícs
dc.titleModel podvozku RC modelucs
dc.title.alternativeModel of the RC car chassisen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra mechanikycs
dc.thesis.degree-programPočítačové modelování v technicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe objective of this study is to determine behavior of balanced R/C model chassis against the behavior of chassis with reduced battery weight. For this purpose, computer simulations were created using MSC. Adams, in which the behavior of the model was verified in three standard modes. In the first case it was the start of the vehicle from a standstill. In the second case intensive braking of the model, and the last simulation deal with the behavior of the model during the crossing of obstacles by one side of the model. Carried simulations have shown that reducing the weight of the battery had a major impact on the start of the model, which leads to a significant directional deviation of the chassis. Within the frame of this study was made a design proposal of bodywork for this type of chassis. This bodywork meets the specifications for official races in the TC category ? Touring Car.en
dc.subject.translatedR/C modelen
dc.subject.translatedchassisen
dc.subject.translatedMSC ADAMSen
dc.subject.translateddynamics of coupled systemsen
dc.subject.translatedClay materialen
dc.subject.translatedstarten
dc.subject.translatedbrakingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KME)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Jakub_Poulicek.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poulicek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce331,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poulicek_oponent.pdfPosudek oponenta práce477,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poulicek_prubeh obhajoby0.pdfPrůběh obhajoby práce170,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5010

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.