Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVávra Zdeněk, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKapitánová, Nikola
dc.contributor.refereeJeřábek Martin, PhDr. Dipl. - Pol. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-1
dc.date.accessioned2022-11-10T14:46:32Z-
dc.date.available2021-11-25
dc.date.available2022-11-10T14:46:32Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-8-15
dc.identifier91323
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50198-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá regionalizací jako strategií pro trvale udržitelné hospodářství na příkladech bavorských regionálních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, konkrétně na praktickou a teoretickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se problematiky, jako jsou regionalizace, globalizace a udržitelnost. Součástí teoretické části jsou i informace týkající se produktu, marketingu a bavorských regionálních produktů. Praktická část je založena na kvantitativní a kvalitativní analýze regionálních produktů.cs
dc.format84 s. (125 275 znaků)
dc.language.isode
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=91323-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectregionalizacecs
dc.subjecttrvale udržitelné hospodářstvícs
dc.subjectbavorský regionální produktcs
dc.subjectglobalizacecs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.titleRegionalisierung als Strategie für eine nachhaltige Wirtschaftsweise am Beispiel von bayerischen Regionalproduktencs
dc.title.alternativeRegionalization as a strategy for a sustainable economy using the example of Bavarian regional productsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programAreálová studia: bavorská studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the regionalisation as a strategy for a sustainable economy using the example of Bavarian regional products. The thesis is divided into two parts, namely into theoretical and practical part. The theoretical part defines basic terms related to the issue such as regionalisation, globalization and sustainability. The theoretical part also includes information about the product, marketing and Bavarian regional products. The practical part is based on quantitative and qualitative analysis of regional products.en
dc.subject.translatedregionalisationen
dc.subject.translatedsustainable economyen
dc.subject.translatedbavarian regional producten
dc.subject.translatedglobalizationen
dc.subject.translatedsustainabilityen
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
kPlný text práce4,38 MBUnknownZobrazit/otevřít
DP Kapitanova_posudek vedouciho_Vavra.pdfPosudek vedoucího práce306,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
final oponent_DP_Kapitanova srpen 2022.pdfPosudek oponenta práce289,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CCF_000369.pdfPrůběh obhajoby práce444,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50198

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.