Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorFrank, Filip
dc.contributor.authorZíka, Miroslav
dc.date.accessioned2023-07-24T10:00:16Z-
dc.date.available2023-07-24T10:00:16Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationFRANK, F. ZÍKA, M. Úlohy pro výuku JavaScriptu z předmětu Programování 1 (2. díl). Matematika-fyzika-informatika, 2023, roč. 32, č. 2, s. 141-151. ISSN: 1805-7705cs
dc.identifier.issn1805-7705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53030
dc.description.abstractPředstavujeme zbývající úlohy používané v rámci předmětu PGM1P na Katedře výpočetní a didaktické techniky na Fakultě pedagogické při Západočeské univerzitě v Plzni. V prvním díle jsme si představili kompletní seznam úloh, ale z důvodu rozsahu jsme nemohli představit všechny úlohy. Zbývající úlohy popisujeme v tomto příspěvku a to, stejně jako v minulém případě, včetně opakovaně pozorovaných chyb. V prvním dílu jsme se zároveň seznámili s požadavky na studenty, očekávanými výstupy a zařazením z pohledu RVP, neboť se jedná o budoucí učitele informatiky. Představené úlohy jsou používané při výuce studentů bakalářského studia. Z důvodu velmi rozdílných zkušeností studentů s programováním je zapotřebí začít s výukou programování od skutečných základů. Pro příklad rozpětí si můžeme uvést, že mezi studenty se řadí absolventi gymnázií, absolventi elektrotechnických škol, ale také absolventka oboru cukrářství.cs
dc.format11 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherPrometheuscs
dc.relation.ispartofseriesMatematika-fyzika-informatikacs
dc.rights© Creative Commons Attribution 4.0cs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectRVPcs
dc.subjectJavaScriptcs
dc.titleÚlohy pro výuku JavaScriptu z předmětu Programování 1 (2. díl)cs
dc.title.alternativeTasks for teaching JavaScript from Programming 1 (part 2)en
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIntroducing the remaining tasks used in the PGM1P course at Department of Computer and Didactic Technology at the Faculty of Education at the University of West Bohemia in Pilsen. In the first part we presented the complete list of tasks, but due to the size we could not present all tasks. The remaining tasks are described in this article, as in the last one. case, including repeatedly observed errors. In the first part we also introduced the requirements for students, the expected outcomes and the inclusion of from the perspective of the RVP, as these are future computer science teachers. The tasks presented are used in teaching undergraduate students. Due to the very different programming experiences of the students, the it is necessary to start teaching programming from the real basics. For example span, we can note that the students include high school graduates, graduates of electrical engineering schools, and a graduate in pastry arts.en
dc.subject.translatedcodingen
dc.subject.translatedRVPen
dc.subject.translatedJavaScripten
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43939655
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVD)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
mfi_3202_141_151.pdf2,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53030

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD