Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorDvořák, Leoš
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2023-10-04T10:46:02Z-
dc.date.available2023-10-04T10:46:02Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 50-63.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1159-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54310
dc.description.abstractKritické myšlení bývá v poslední době často zmiňováno v souvislosti s výukou a vzděláváním, většinou však bez bližšího vysvětlení, jako by učitelům mělo být naprosto jasné, oč jde a jak je rozvíjet. Cílem příspěvku je na základě rešerše diskutovat a vyjasnit daný koncept a upozornit na knihy a další zdroje, kde mohou zájemci najít podrobnější informace.cs_CZ
dc.format14 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, autořics
dc.subjectkritické myšlenícs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectvýukacs
dc.titleKritické myšlení: co, proč a jakcs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedCritical thinking has been mentioned a lot recently in the context of teaching and education, but mostly without further explanation; as if teachers should know very well what it is and how to develop it. The aim of this paper is to discuss and clarify the concept (based on search in literature) and to highlight some books and other resources where interested readers can find more detailed information.cs_CZ
dc.subject.translatedcritical thinkingen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedteachingen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy10_sbornik-50-63.pdfPlný text602,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdfPlný text1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54310

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.