Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorDvořáková, Irena
dc.contributor.authorSnětinová, Marie
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2023-10-04T10:49:32Z
dc.date.available2023-10-04T10:49:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 64-70.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1159-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54311
dc.description.abstractČlánek představuje seminář pro budoucí učitele fyziky zaměřený na řešení problémů a rozvoj tvořivosti. V tomto semináři jsou studenti již v prvním semestru studia vedeni k tomu, aby hledali účinné strategie řešení různých problémů, včetně používání více reprezentací daného jevu. Studenti se také společně zamýšlejí nad cílem každé aktivity nebo problému a hledají způsoby, jak je přenést do běžné výuky ve škole. Cílem semináře je nejen rozvíjet kompetence studentů k řešení problémů, ale především je již od začátku studia vést k přemýšlení o jejich budoucím povolání učitele. V článku uvádíme jednotlivé aktivity, které na semináři používáme, včetně komentářů k jejich možnému zařazení do výuky na základní škole.cs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, autořics
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titleSeminář řešení problémů pro budoucí učitele fyzikycs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper presents a seminar for future physics teachers focused on problem solving and creativity in problem solving. In this seminar, students are encouraged to find effective strategies for various problems on their own including the use of multiple representations of a given phenomenon. Students reflect together on the goal of each activity or problem, and look for ways to bring them into the regular classroom. The seminar is aimed not only at developing students' problem-solving competencies, but also at more importantly to draw them towards thinking like a future teacher.en
dc.subject.translatedphysicsen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatededucationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy10_sbornik-64-70.pdfPlný text537,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdfPlný text1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54311

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.