Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKrňoul, Matěj
dc.contributor.authorHořejší, Petr
dc.contributor.authorRybnikár, Filip
dc.contributor.authorŠimon, Michal
dc.contributor.editorBroum, Tomáš
dc.contributor.editorMalaga, Miroslav
dc.date.accessioned2023-12-19T15:14:25Z
dc.date.available2023-12-19T15:14:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationPrůmyslové inženýrství 2023: Mezinárodní studentská vědecká konference: 25.-26.říjen 2023, Plzeň, s. 46-53.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1198-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55010
dc.description.abstractTento článek se zaměřuje na význam scénářů pro tvorbu aplikací ve virtuální realitě (VR) jako podpůrného nástroje pro vznik školících a vzdělávacích aplikací v různých odvětvích. VR technologie umožňují realistickou simulaci pracovních situací, což přináší uživatelům téměř autentický zážitek a efektivní trénink pro nové zaměstnance. Článek se dále věnuje problematice tvorby scénářů pro návody pro VR aplikace určené pro školení nových pracovníků. Dále jsou identifikovány různé obtíže, které mohou vzniknout během tohoto procesu a navrženy způsoby, jak s nimi efektivně pracovat. Mezi tyto obtíže patří nedostatečné znalosti VR technologií, problémy s orientací ve virtuálním prostoru, motion sickness (projevující se nevolností v důsledku pohybu v VR), celková didaktika a edukativní přínos textu a technické překážky spojené s vývojem VR aplikací.cs
dc.description.sponsorshipPříspěvek byl vytvořen za podpory projektu SGS-2021-028 s názvem "Vývojové a tréninkové prostředky pro interakci člověka a kyber-fyzického výrobního systému“ řešeného v rámci Interní grantové agentury Západočeské univerzity v Plzni.cs
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, autořics
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titleTvorba scénářů aplikací pro školení pracovních postupů ve virtuální realitěcs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.subject.translatedapplicationen
dc.subject.translatededucationen
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24132/PI.2023.11986
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24132/PI.2023.11986.046-053
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Průmyslové inženýrství 2023
Průmyslové inženýrství 2023

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
978-80-261-1198-6 (FINAL)-53-60.pdfPlný text130,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
978-80-261-1198-6 (FINAL)-uvod.pdfPlný text624,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55010

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.