Název: Ray tracing for curves primitive
Autoři: Nakamaru, Koji
Ohno, Yoshio
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2002, vol. 10, no. 1-2, p. 311-316.
Datum vydání: 2002
Nakladatel: UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2002/Papers_2002/A83.pdf
http://hdl.handle.net/11025/5994
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: sledování paprsku;křivky;renderman;vlasy;srst
Klíčová slova v dalším jazyce: ray tracing;curves;renderman;hair;fur
Abstrakt: The Curves primitive defined in RenderMan is useful for modelling and rendering ribbonlike objects. This paper gives a simple framework for ray-curve intersection tests in ray tracing, and provides concrete details for one form of the primitive. The form is especially important for fine objects such as hair and fur.
Práva: © UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 10, number 1-2 (2002)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
A83.pdfPlný text933,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5994

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.