Název: Vrgaments - relocatability as an extension to programmable rasterization hardware
Autoři: Diepstraten, Joachim
Weiskopf, Daniel
Kraus, Daniel
Ertl, Thomas
Citace zdrojového dokumentu: WSCG '2004: Short Communications: the 12-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2004, 2.-6. February 2004 Plzeň, p. 181-188.
Datum vydání: 2006
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2004/Papers_2004_Short/D47.pdf
http://hdl.handle.net/11025/6244
ISBN: 80-903100-5-2
Klíčová slova: rastrovací hardware;stínovací jazyk
Klíčová slova v dalším jazyce: rasterization hardware;shading language
Abstrakt: We propose an extension to the pixel pipeline of current programmable rasterization hardware to include the possibility to freely locate the rasterization position of fragments and pixels. The corresponding new primitive name is Vragment (variable fragment). We show how this new functionality could lead to new and wider classes of algorithms in computer graphics, especially in image processing, scientific visualization, geometric modeling, and rendering. A GPU-assisted simulator for programs running on the proposed architecture is presented.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2004: Short Communications

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
D47.pdfPlný text1,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/6244

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.