Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses
Fakulta ekonomická / Faculty of Economics
Katedra ekonomie a financí / Department of Economics and Finance
Katedra ekonomie a kvantitativních metod / Department of Economics and Quatitative Methods
Katedra ekonomiky podniku a účetnictví / Department of Economics and Accounting
Katedra financí a účetnictví / Department of Finance and Accounting
Katedra geografie / Department of Geography
Katedra marketingu, obchodu a služeb / Department of Marketing, Trade and Services
Katedra podnikové ekonomiky a managementu / Department of Bussiness Administration and Management
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 191-200 z 281.
předchozí
1
...
17
18
19
20
21
22
23
...
29
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2020
Marketingový plán sportovního programu ZČU pod značkou Western Stars
Härtelová, Nikol
2019
Gastronomie jako prvek rozvoje cestovního ruchu v destinaci Šumava
Matějková, Jana
2020
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Beneš, Jiří
2020
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Hirschauová, Edita
2019
Návrh online marketingové kampaně pro akvizici nových zaměstnanců vybrané organizace
Polanský, Petr
2019
Marketingový výzkum v bankovnictví pomocí metody Mystery Shopping
Al hamesha, Sarah
2020
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Meluzínová, Romana
2019
Event marketing
Johánek, Kryštof
2021
Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti
Ornsteinová, Karolína
2021
Realizace marketingového projektu
Steinerová, Lucie
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
2
Bařtipánová, Jana
2
Dobrovolná, Petra
2
Jančík, Karel
2
Kovářová, Jana
.
další >
Předmět
63
marketingová komunikace
62
marketing mix
62
marketingový mix
56
marketing communication
.
další >
Typ dokumentu
221
bakalářská práce
60
diplomová práce
Datum vydání
114
2020 - 2023
167
2012 - 2019