Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorBarták, Martin
dc.contributor.refereeVallišová, Lucie
dc.date.accepted2013-06-07
dc.date.accessioned2014-02-06T12:28:03Z-
dc.date.available2012-10-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:28:03Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53030
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7193
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na využití internetu k marketingovým účelům, zejména pro potřeby internetových projektů. Cílem této práce je poskytnout užitečné informace o možnostech marketingu na internetu, jejich využití v praxi a následné vyhodnocení vybraných marketingových aktivit. Celá práce je rozdělena do dvou propojených celků. První část obsahuje obecné teoretické poznatky související s marketingem na internetu. Je pojata tak, aby čtenář získal základní přehled o problematice a porozuměl tak praktickému využití internetového marketingu. Druhá část je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků v praxi. Práce zkoumá základní aspekty tvorby webových stránek, optimalizace pro vyhledávače, analyzuje efektivitu různých reklamních systémů a marketing v sociálních sítích.cs
dc.format61 s. (87227 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectInternetový marketingcs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectPPC reklamacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titlePlán marketingu na internetu pro konkrétní firmucs
dc.title.alternativeInternet marketing plan for a particular companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra financí a účetnictvícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on use of internet for marketing purposes, particularly for needs of internet projects. The target of this work is to provide useful information about possibilities of marketing on the internet, its utilisation in practice and analysis of selected marketing activities. The work is divided into two connected parts. The first part contains general theoretic knowledge related to internet marketing. It is conceived to provide a basic overview, so the readers can understand the practical use of internet marketing. The second part is dedicated to application of theoretical knowledge in practice. The work investigates the basic aspects of creating webpages, optimization for search engines, analysis of several advertising systems and marketing in social networks.en
dc.subject.translatedInternet marketingen
dc.subject.translatedSEOen
dc.subject.translatedPPC advertisingen
dc.subject.translatedsocial networksen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Bartak_Martin.pdfPlný text práce930,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartak.pdfPosudek vedoucího práce684,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartak.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce598,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartak.PDFPrůběh obhajoby práce192,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7193

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.