Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Flajtingr, Jiří | |
dc.contributor.advisor | Kůstka, Jakub | |
dc.contributor.author | Rosecký, Lukáš | |
dc.contributor.referee | Havel, Radek | |
dc.date.accepted | 2013-06-06 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:58:10Z | |
dc.date.available | 2012-10-15 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:58:10Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-05-03 | |
dc.identifier | 53404 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10082 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce je zaměřena na řešení projekčního a konstrukčního návrhu nabíječe vozové baterie trakčního vozidla. Práce popisuje obecný návrh topologie měniče a požadované parametry. Řeší výběr a dimenzování komponent a výpočet výkonových ztrát. Popisuje konstrukční návrh nabíječe vozové baterie trakčního vozidla a návrh jeho chladicího systému. Závěrem hodnotí dosažené výsledky. | cs |
dc.format | 52 s. (41880 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53404 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | nabíječ | cs |
dc.subject | baterie | cs |
dc.subject | měnič | cs |
dc.subject | pulzní snižovač napětí | cs |
dc.subject | jednofázový střídač | cs |
dc.subject | můstkový usměrňovač | cs |
dc.subject | spínací ztráty | cs |
dc.subject | propustné ztráty | cs |
dc.subject | analýza proudění | cs |
dc.subject | sdílení tepla | cs |
dc.subject | chlazení | cs |
dc.subject | výkonová elektronika | cs |
dc.subject | tranzistor IGBT | cs |
dc.subject | dioda | cs |
dc.title | Projekční a konstrukční řešení nabíječe trakční baterie | cs |
dc.title.alternative | Design and construction of the traction battery charger | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.description.department | Katedra elektroenergetiky a ekologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Aplikovaná elektrotechnika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The master thesis presents solutions, the projection and the design, of the traction vehicle battery charger. The work describes the general design of the inverter topology and the required parameters. Solves selection and dimensioning of components, calculation of power losses. Describes the design of the vehicle battery charger and design of the cooling system. Finally, evaluate the results. | en |
dc.subject.translated | charger | en |
dc.subject.translated | battery | en |
dc.subject.translated | inverter | en |
dc.subject.translated | pulse step-down inverter | en |
dc.subject.translated | single-phase inverter | en |
dc.subject.translated | bridge rectifier | en |
dc.subject.translated | switching losses | en |
dc.subject.translated | static losses | en |
dc.subject.translated | flow analysis | en |
dc.subject.translated | heat transfer | en |
dc.subject.translated | cooling | en |
dc.subject.translated | power electronics | en |
dc.subject.translated | IGBT | en |
dc.subject.translated | diode | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KEE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Lukas_Rosecky.pdf | Plný text práce | 5,66 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053404_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 358,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053404_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 313,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053404_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 301,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10082
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.