Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Mertová, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:03:41Z | - |
dc.date.available | 2012-02-06 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:03:41Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier | 49780 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10562 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá problematikou vytváření efektivních konverzačních hodin pro studenty středních škol. Teoretická část popisuje důležitost výuky konverzace ve vyučovacím procesu, zejména ve výuce jazykům. Tato kapitola představuje různé způsoby zvyšování efektivity konverzačně zaměřených hodin s ohledem na věkové zvláštnosti studentů. Rozmanité aktivity rozvíjející komunikační dovednosti jsou uvedeny v teoretické části práce. Praktická část zahrnuje výzkum, který je proveden skrze cílené pozorování konverzačních hodin. Tato pozorování jsou následně analyzována a výsledky jsou popsány v samostatné kapitole. Bylo zjištěno, že efektivita konverzačních hodin v praxi se od teorie liší v mnoha ohledech. Na konci práce jsou uvedeny návrhy na další možnosti výzkumu. | cs |
dc.format | 57 s. (101 925 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49780 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | konverzační hodina | cs |
dc.subject | mluvní dovednosti | cs |
dc.subject | studenti středních škol | cs |
dc.subject | efektivita | cs |
dc.subject | výuka konverzace | cs |
dc.subject | pozorování | cs |
dc.title | Problematika vytváření efektivních konverzačních hodin pro studenty středních škol | cs |
dc.title.alternative | Issues in Designing Effective Conversational Lessons for Secondary School Students | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with issues of designing effective conversational lessons for secondary school students. In the theoretical part, it describes why teaching speaking is important in a language learning process and it presents various ways of improving the effectiveness of speaking-based lessons concerning age-related differences of students. Diverse communication-focused activities are introduced in the theoretical section. The research part includes five lesson observations and their analysis in regard with the effectiveness of the observed conversational lessons. The results of the research show that the practise differs from the theory in many aspects. Research limitations as well as suggestions for further research are provided at the end of this work. | en |
dc.subject.translated | conversational lesson | en |
dc.subject.translated | speaking skills | en |
dc.subject.translated | secondary school students | en |
dc.subject.translated | effectiveness | en |
dc.subject.translated | teaching speaking | en |
dc.subject.translated | observation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Mertova_Katerina.pdf | Plný text práce | 644,64 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mertova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 94,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mertova O.pdf | Posudek oponenta práce | 81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mertova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 37,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10562
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.