Název: Recursive Procedural Tonal Art Maps
Autoři: Szécsi, László
Szirányi, Marcell
Citace zdrojového dokumentu: WSCG 2014: Full Papers Proceedings: 22nd International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in co-operation with EUROGRAPHICS Association, p. 57-66.
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/WSCG2013/!_2013-WSCG-Full-proceedings.pdf
http://hdl.handle.net/11025/11914
ISBN: 978-80-86943-74-9
Klíčová slova: nefotorealistické vykreslování;hatching;tonální umělecké mapy;procedurální texturování
Klíčová slova v dalším jazyce: non-photorealistic rendering;hatching;tonal art maps;procedural texturing
Abstrakt: This paper presents a real-time procedural texturing algorithm for hatching parametrized surfaces. We expand on the concept of Tonal Art Maps to define recursive procedural tonal art maps that can service any required level-of- detail, allowing to zoom in on surfaces indefinitely. We explore the mathematical requirements arising for hatching placement and propose algorithms for the generation of the procedural models and for real-time texturing.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG 2014: Full Papers Proceedings

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Szecsi.pdfPlný text5,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11914

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.