Název: Strategie ve vyučování (Les stratégies d´apprentisage)
Další názvy: Strategies in teaching
Autoři: Waasová, Markéta
Vedoucí práce/školitel: Horová, Helena
Oponent: Fenclová, Marie
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12424
Klíčová slova: strategie ve výuce;členění strategií;faktory ovlivňující strategie výuky
Klíčová slova v dalším jazyce: strategies in teaching;the classifications of the strategies;the factors influencing strategies in teaching
Abstrakt: Cílem práce je připomenout vyučujícím důležitost používání strategií ve výuce cizích jazyků a nabídnout jim komplexní přehled možností jejich uplatnění ve vyučování a to jak z pohledu francouzských autorů, tak těch českých.
Abstrakt v dalším jazyce: The goal of this thesis called Strategies in teaching is to remind teachers how important these strategies are in teaching foreign languages. It also wants to offer them all-embracing overview of possibilities of using them in teaching. This overview has been prepared from the point of view of Czech and French teachers.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketa Waasova, 2014, Les strategies d´apprentissage.pdfPlný text práce323,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Waasova vedouci.PDFPosudek vedoucího práce64,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Waasova oponent.PDFPosudek oponenta práce108,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Waasova obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce492,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12424

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.