Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerníková, Veronika
dc.contributor.authorLochmanová, Zuzana
dc.contributor.refereeKratochvílová, Lucie
dc.date.accepted2014-09-04
dc.date.accessioned2015-03-25T09:26:04Z
dc.date.available2014-06-06cs
dc.date.available2015-03-25T09:26:04Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-07-31
dc.identifier61366
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12442
dc.description.abstractPráce pojednává o využití komiksů při výuce francouzštiny. V teoretické části zkoumá zájem studentů a motivační dopad použití komiksů. Zabývá se výběrem vhodného komiksu pro hodinu a zároveň nabízí způsoby práce s komiksem. V praktické části se zaměřuje na publikum a představuje množství aktivit, které lze využít v praxi. Část je ukončena poznatky z praxe a následnou úvahou.cs
dc.format100 s. (114 920 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomikscs
dc.subjectfrancouzštinacs
dc.subjectjazyková cvičenícs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectpedagogický projektcs
dc.subjectterminologiecs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectvýslovnostcs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.titleVýuka francouzštiny pomocí komiksůcs
dc.title.alternativeTeaching of French Language by means of Comicsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra románských jazykůcs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis treats the use of comics during the French classes. In the theoretical part the interest of students and the motivational influence of comics is researched. Further part looks into the right choice of comics for a class and the last part offers suggestions how comics can be used during the French classes. In practical part, the public is determined and activities which can be used are proposed. Last two chapters provide information on how certain activites were successfull and provides a reflection of further creation of comics.en
dc.subject.translatedcomicsen
dc.subject.translatedfrenchen
dc.subject.translatedlanguage exercisesen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedpedagogy projecten
dc.subject.translatedterminologyen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedpronunciationen
dc.subject.translatedvocabularyen
dc.subject.translatedcommunicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Zuzana_Lochmanova.pdfPlný text práce15,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochmanova_vedouci.PDFPosudek vedoucího práce736,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochmanova_oponent.PDFPosudek oponenta práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochmanova_obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce427,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12442

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.