Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVaněček, Petr
dc.contributor.authorPodlesák, Bohumil
dc.contributor.refereeVarnuška, Michal
dc.date.accepted2014-06-16
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:01Z-
dc.date.available2013-08-30cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:01Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-15
dc.identifier57870
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12536
dc.description.abstractÚkolem první části této práce je seznámit se s existujícími vývojovými prostředími pro úpravu a vizualizaci GLSL shaderů. Budou popsány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů. Úkolem druhé části této práce je navrhnout GLSL editor, který bude umožňovat uživateli jednoduše vytvořit a zobrazit nový efekt. Uživatel bude moci sestavit scénu v jazyce C# za použití GLSL shaderů v interaktivním editoru.cs
dc.format78 s., 11 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57870-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectGLSLcs
dc.subjecteditorcs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectOpenTKcs
dc.subjectC#cs
dc.subject.NETcs
dc.subjectIDEcs
dc.subjectAPIcs
dc.subjectshadercs
dc.subjectvývojový nástrojcs
dc.subjectpočítačová grafikacs
dc.titleGLSL editorcs
dc.title.alternativeGLSL Editoren
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedFirst part of this work is an overview of existing IDE tools that can be used to edit the code and visualize the scene of graphics applications that use GLSL shaders. The advantages and disadvantages of the different tools will be evaluated. The second part of this work focuses on creating a GLSL editor. This new tool will allow the user to easily create and visualize a new effect. User will be able to create a scene using C# language and GLSL shaders in interactive editor.en
dc.subject.translatedGLSLen
dc.subject.translatededitoren
dc.subject.translatedOpenGLen
dc.subject.translatedOpenTKen
dc.subject.translatedC#en
dc.subject.translated.NETen
dc.subject.translatedIDEen
dc.subject.translatedAPIen
dc.subject.translatedshaderen
dc.subject.translatedintegrated development environmenten
dc.subject.translatedcomputer graphicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_GLSL_Editor.pdfPlný text práce3,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11N0144Phodnoceni-ved.pdfPosudek vedoucího práce623,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11N0144Pposudek-op.pdfPosudek oponenta práce903,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11N0144Pobhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce201,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12536

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.