Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková, Šárka | |
dc.contributor.author | Řeháková, Aneta | |
dc.date.accepted | 2014-05-19 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:31:13Z | - |
dc.date.available | 2012-10-05 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:31:13Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 52793 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13014 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce na téma "Příprava na řešení slovních úloh v mateřské škole" je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, se zabývá Rámcovým programem pro předškolní vzdělávání, charakteristikou předškolního dítěte a jeho kognitivním vývojem, dále teorií slovní úlohy a podmínky připravenosti dětí na řešení slovních úloh. V metodologické části jsou stanoveny cíle, podmínky a kritéria vyhodnocení experimentu. Ve třetí, teoretické části, je popsána charakteristika výzkumného vzorku, scénáře k úkolům, realizace úkolů v praxi a jejich vyhodnocení v podobě tabulek a grafů. | cs |
dc.format | 51 s., III s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | RVP PV | cs |
dc.subject | Předškolní dítě | cs |
dc.subject | Slovní úloha | cs |
dc.title | Příprava na řešení slovních úloh v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Preparing for solving word problems in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis on "Preparing for solving word problems in kindergarten" is divided into three parts. The first, theoretical part deals with the Framework Programme for preschool education, characteristics of preschool children and their cognitive development, as well as theories of word problems and conditions readiness of children to solve word problems. In the methodological part of the set objectives, conditions and evaluation criteria for the experiment. In the third, the theoretical part describes the characteristics of the research sample scenarios for tasks executing tasks in practice and their evaluation in the form of tables and graphs. | en |
dc.subject.translated | Word problem | en |
dc.subject.translated | Preschool children | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Priprava na reseni slovnich uloh v materske skole.pdf | Plný text práce | 1,75 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rehakova - hodn..pdf | Posudek vedoucího práce | 127,29 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
XX. Oponentni posudek bakalarske prace_ Rehakova.pdf | Posudek oponenta práce | 40,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rehakova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 85,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13014
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.