Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorŘeháková, Aneta
dc.date.accepted2014-05-19
dc.date.accessioned2015-03-25T09:31:13Z-
dc.date.available2012-10-05cs
dc.date.available2015-03-25T09:31:13Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier52793
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13014
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Příprava na řešení slovních úloh v mateřské škole" je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, se zabývá Rámcovým programem pro předškolní vzdělávání, charakteristikou předškolního dítěte a jeho kognitivním vývojem, dále teorií slovní úlohy a podmínky připravenosti dětí na řešení slovních úloh. V metodologické části jsou stanoveny cíle, podmínky a kritéria vyhodnocení experimentu. Ve třetí, teoretické části, je popsána charakteristika výzkumného vzorku, scénáře k úkolům, realizace úkolů v praxi a jejich vyhodnocení v podobě tabulek a grafů.cs
dc.format51 s., III s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectRVP PVcs
dc.subjectPředškolní dítěcs
dc.subjectSlovní úlohacs
dc.titlePříprava na řešení slovních úloh v mateřské školecs
dc.title.alternativePreparing for solving word problems in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis on "Preparing for solving word problems in kindergarten" is divided into three parts. The first, theoretical part deals with the Framework Programme for preschool education, characteristics of preschool children and their cognitive development, as well as theories of word problems and conditions readiness of children to solve word problems. In the methodological part of the set objectives, conditions and evaluation criteria for the experiment. In the third, the theoretical part describes the characteristics of the research sample scenarios for tasks executing tasks in practice and their evaluation in the form of tables and graphs.en
dc.subject.translatedWord problemen
dc.subject.translatedPreschool childrenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Priprava na reseni slovnich uloh v materske skole.pdfPlný text práce1,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rehakova - hodn..pdfPosudek vedoucího práce127,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
XX. Oponentni posudek bakalarske prace_ Rehakova.pdfPosudek oponenta práce40,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rehakova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce85,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13014

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.