Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJeřábek, Hynek
dc.contributor.authorMinková, Veronika
dc.contributor.refereeŠtípková, Martina
dc.date.accepted2014-06-02
dc.date.accessioned2015-03-25T09:37:14Z
dc.date.available2013-06-04cs
dc.date.available2015-03-25T09:37:14Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier56692
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13683
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza mediální prezentace vybraných prezidentských kandidátů (Jan Fischer, Karel Schwarzenberg, Miloš Zeman) před historicky první přímou volbou prezidenta České republiky v roce 2013. Cílem výzkumu je zmapovat vytváření mediálních obrazů daných kandidátů v médiích na makro i mikro úrovni, detekovat hlavní body mediálních prezentací jednotlivých kandidátů v médiích a ukázat, jaký vliv tato prezentace mohla mít na výsledky voleb (respektive na výsledky jednotlivých kandidátů ve volbách).Hlavní metodou analýzy je obsahová analýza mediálních sdělení založená na analýze rámců. Rámce budou analyzovány ve "starých" médiích zastoupených tiskem (Právo, Lidové noviny), ale i v médiích "nových", která reprezentuje především sociální síť Facebook.cs
dc.format115 s. (131 224 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmediální prezentacecs
dc.subjectmediální obrazcs
dc.subjectpřímá volba prezidentacs
dc.subjectJan Fischercs
dc.subjectKarel Schwarzenbergcs
dc.subjectMiloš Zemancs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectstará médiacs
dc.subjectnová médiacs
dc.titleMediální prezentace vybraných prezidentských kandidátů před volbami 2013 v České republicecs
dc.title.alternativeThe media presentation of selected presidential candidates before election 2013 in the Czech Republicen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra sociologiecs
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Topic of the Thesis is an analysis of media presentation of selected presidential candidates (Jan Fischer, Karel Schwarzenberg, Miloš Zeman) before the first presidential election in the Czech Republic, which took place in 2013. The aim of the research is to explore the creation of media images of the candidates in the media at the macro and micro level, to detect the main points of media presentations of the candidates in the media and show what effect this might have on the presentation of the results of the election (or the results of individual candidates in elections). The main method of analysis is content analysis of media messages based on analysis frameworks. Frames will be analyzed in the "old" media represented the press (Právo, Lidové noviny), but also in the media, "new", which represents mainly the social network Facebook.en
dc.subject.translatedmedia presentationen
dc.subject.translatedmedia imageen
dc.subject.translatedthe presidential electionen
dc.subject.translatedJan Fischeren
dc.subject.translatedKarel Schwarzenbergen
dc.subject.translatedMiloš Zemanen
dc.subject.translatedcontent analysisen
dc.subject.translatedold mediaen
dc.subject.translatednew mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
MINKOVA_Veronika_DP_2014_Sociologie.pdfPlný text práce672,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Minkova_DP_vedouci.docPosudek vedoucího práce36,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
minkova_oponent.docPosudek oponenta práce50,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
minkova.JPGPrůběh obhajoby práce183,37 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13683

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.