Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.authorMíková, Jitka
dc.date.accepted2014-05-23
dc.date.accessioned2015-03-25T09:38:11Z
dc.date.available2012-11-22cs
dc.date.available2015-03-25T09:38:11Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-11
dc.identifier54550
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13749
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá pracovními činnostmi na waldorfské základní škole a jejich významem pro rozvoj senzomotorických dovedností dítěte mladšího školního věku. Rozvoj dětské inteligence je neodmyslitelně spojen s pracovní výchovou na základní škole. Waldorfská pedagogika se snaží tuto provázanost respektovat a podle toho je sestaven obsah pracovního vyučování. Cílem výzkumu je ověřit úroveň senzomotorických dovedností u dětí na waldorfské škole, jež mají potíže při osvojování učiva, a u dětí, jež přišly na waldorfskou školu ze školy s běžným modelem vyučování.cs
dc.format80 s., x s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectantroposofiecs
dc.subjectpracovní činnostics
dc.subjectpracovní výchovacs
dc.subjectpsychomotorické dovednostics
dc.subjectpsychomotorické testycs
dc.subjectRudolf Steinercs
dc.subjectsenzomotorické dovednostics
dc.subjectwaldorfská pedagogikacs
dc.subjectwaldorfská školacs
dc.titlePracovní činnosti a rozvoj senzomotorických dovedností na waldorfské základní školecs
dc.title.alternativeHandicraft and the development of sensomotoric skills at the Waldorf Elementary Schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with work activities at Waldorf Elementary School and the significance of work activities for the development of sensomotoric skills in primary school children. The development of children's intelligence is inherently associated with Handicraft Education at primary school. The Waldorf pedagogy is trying to respect the interconnection and the contents of the Handicraft Education classes are compiled according to the principle of this interconnection. The aim of my research is to verify the level of sensomotoric skills of Waldorf School children who have problems with mastering the curriculum and of children who came to Waldorf School from ordinary schools with the traditional model of tuition.en
dc.subject.translatedanthroposophyen
dc.subject.translatedwork activitiesen
dc.subject.translatedhandicraft educationen
dc.subject.translatedpsychomotor skillsen
dc.subject.translatedpsychomotor testsen
dc.subject.translatedRudolf Steineren
dc.subject.translatedsensomotoric skillsen
dc.subject.translatedwaldorf pedagogyen
dc.subject.translatedwaldorf schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - konecna verze.pdfPlný text práce3,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mikova - hodn..pdfPosudek vedoucího práce111,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP - posudek_oponenta_Mikova.pdfPosudek oponenta práce52,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mikova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce43,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13749

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.