Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková, Šárka | |
dc.contributor.author | Svobodová, Iveta | |
dc.date.accepted | 2014-05-19 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:38:15Z | |
dc.date.available | 2013-03-26 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:38:15Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-14 | |
dc.identifier | 55469 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13759 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá rovinnými útvary na 2. stupni základní školy. Teoretická část shrnuje všechny rovinné útvary, které se objevují v učivu matematiky na 2. stupni základní školy. Analýza metodických příruček ukazuje, jaké učivo o rovinných útvarech je zařazeno do jednotlivých ročníků a na co je kladen důraz. Praktická část je zaměřena na realizaci úloh o rovinných útvarech pro žáky na 2. stupni základní školy. | cs |
dc.format | 106 s. (108 211 znaků), 26 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | čtverec | cs |
dc.subject | obdélník | cs |
dc.subject | kosočtverec | cs |
dc.subject | kosodélník | cs |
dc.subject | trojúhelník | cs |
dc.subject | lichoběžník | cs |
dc.subject | deltoid | cs |
dc.subject | kruh | cs |
dc.subject | kružnice | cs |
dc.subject | sonda | cs |
dc.subject | frontální výuka | cs |
dc.title | Rovinné útvary na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Plane figur on two level primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis occupies with plane structures at secondary school. The theoretical part summarizes all plane structures appearing in math curriculum at secondary school. The analysis of methodical guide demonstrates which curriculum of plane structures is classified into particular class year and on what it is emphasized. The practical part focuses on the implementation tasks about plane structures for secondary school pupils. | en |
dc.subject.translated | square | en |
dc.subject.translated | rectangle | en |
dc.subject.translated | diamond | en |
dc.subject.translated | rhomboid | en |
dc.subject.translated | triangle | en |
dc.subject.translated | trapezoid | en |
dc.subject.translated | deltoid | en |
dc.subject.translated | ring | en |
dc.subject.translated | circle | en |
dc.subject.translated | sonde | en |
dc.subject.translated | frontal teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Rovinne utvary na 2. stupni zs -Svobodova Iveta.pdf | Plný text práce | 4,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svobodova - hodn..pdf | Posudek vedoucího práce | 118 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek_svobodova.pdf | Posudek oponenta práce | 181,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svobodova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 41,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13759
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.