Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠkubal, Jaroslav
dc.contributor.authorJeníček, Jan
dc.contributor.refereeCeplecha, Jiří
dc.date.accepted2014-05-28
dc.date.accessioned2015-03-25T09:39:58Z
dc.date.available2013-10-14cs
dc.date.available2015-03-25T09:39:58Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-05
dc.identifier58441
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13941
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá otázkou nasazení superkapacitorů na vozidlech MHD a zjištění přínosu superkapacitorů v souvislosti se spotřebou elektrické energie a dynamikou jízdy vozidla. V první části práce je uvedena historie superkapacitorů, následně fyzikální principy, vlastnosti, přehled možného využití, zásady při měření, jejich výhody a nevýhody. V druhé části je podrobně popsán trolejbus AVANCITY+ SF 18 m, na kterém probíhalo měření přínosu superkapacitorů a následné vyhodnocení dat naměřených na tomto trolejbusu. Naměřená data, které jsem zpracovával v rámci diplomové práce, byla poskytnuta firmou ŠKODA TRANPORTATION a.s.cs
dc.format62 s. (10 519 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsuperkapacitorcs
dc.subjectpseudokapacitorcs
dc.subjectelektrická dvojvrstvacs
dc.subjectavancity+ SF 18mcs
dc.subjectenergetická bilancecs
dc.subjectdynamika jízdycs
dc.subjectměření rozjezducs
dc.titlePoužití superkapacitorů na vozidlech MHDcs
dc.title.alternativeUsing of supercapacitors on vehicles of urban mass trafficen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra aplikované elektroniky a telekomunikacícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the using of supercapacitors on public transport vehicles and determine the contribution of supercapacitors in related with the consumption of electric energy and dynamics of the vehicle. In the first part of a diploma is supercapacitor´s history, followed by physical principles, characteristics, an overview of potential applications, the measurement principles and their advantages and disadvantages. In the second part is closely described trolley bus AVANCITY+ SF 18m. The contribution of supercapacitors and consequential evaluate of the measured data were measured on this trolley bus. The measured data which I was working on for the diploma usage were provided by ŠKODA TRANSPORTATION a.s.en
dc.subject.translatedsupercapacitoren
dc.subject.translatedpseudocapacitoren
dc.subject.translatedelectrochemic double layer capacitoren
dc.subject.translatedavancity+ SF 18men
dc.subject.translatedenergy balanceen
dc.subject.translateddriving dynamicsen
dc.subject.translatedmeasurement of starten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Jenicek.pdfPlný text práce2,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058441_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce304,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058441_oponent.pdfPosudek oponenta práce517,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058441_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce190,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13941

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.