Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Málková, Jitka | |
dc.contributor.author | Vopatová, Veronika | |
dc.contributor.referee | Chýlová, Helena | |
dc.date.accepted | 2014-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:42:13Z | |
dc.date.available | 2010-12-02 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:42:13Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-30 | |
dc.identifier | 43269 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/14163 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá řečovou výchovou žáků na 2. stupni základních škol. Je rozdělena do dvou částí. První z nich je ryze teoretická. Dozvíme se v ní, jakými způsoby lze rozvíjet řečové dovednosti dětí a jakou roli plní v tomto procesu učitel českého jazyka. V části praktické se věnujeme analýze 8 nahrávek pořízených na základních školách v Plzeňském kraji. Sledujeme v nich, zda vyučující svým vyjadřováním pozitivně působí na rozvoj řeči dětí. Všímáme si jazykových odchylek, kterých se ve svých projevech dopustili. V závěru výsledky vyhodnotíme. | cs |
dc.format | 46 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=43269 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | řečový rozvoj | cs |
dc.subject | mluvená forma jazyka | cs |
dc.subject | role učitele | cs |
dc.subject | rozvoj | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | transkripce | cs |
dc.subject | vyjadřovací schopnosti dětí | cs |
dc.subject | spisovný jazyk | cs |
dc.title | Řečová výchova žáků na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Development of speaking skills of students between the ages of 12-15 years | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a literatury | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This work focuses on speaking skills of students between the ages of 12-15 years. It is devided into two parts. One part is strictly theoretical. You can learn about the whole process of development of language, speaking skills and how the teacher´s role becomes very important. The second part is practical. We gather 8 recordings from elementary schools around Pilsen city and analyze the teacher´s positive expressions towards kid´s speach development. We pay close attention to language deviation the children make. At the end we evaluate the results. | en |
dc.subject.translated | speech development | en |
dc.subject.translated | spoken form of language | en |
dc.subject.translated | role of teacher | en |
dc.subject.translated | development | en |
dc.subject.translated | analysis | en |
dc.subject.translated | transcription | en |
dc.subject.translated | verbal skills of children | en |
dc.subject.translated | formal language | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace V.Vopatova.pdf | Plný text práce | 551,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vopatova_malkova.pdf | Posudek vedoucího práce | 41,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vopatova_chylova.pdf | Posudek oponenta práce | 633,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vopatova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 67,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14163
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.