Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVýchodská, Helena
dc.contributor.authorHemzálková, Iva
dc.date.accepted2014-08-26
dc.date.accessioned2015-03-25T09:44:41Z
dc.date.available2012-10-15cs
dc.date.available2015-03-25T09:44:41Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier54750
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14455
dc.description.abstractPředkládaná práce popisuje dějiny chodského povstání, které probíhalo v letech 1692-1695. Práce je rozdělena do několika částí, z nichž první se věnuje popisu chodské rebelie od vyslání prvního poselstva k císaři, následnému odmítání roboty až k vyvrcholení, jímž byla poprava vůdce Chodů Jana Sladkého-Koziny. Didaktická část prezentuje vytvořené aktivity rozvíjející a fixující danou problematiku. Didaktické aplikace byly vytvořeny tak, aby odpovídaly Rámcovému vzdělávacímu programu.cs
dc.format70 s., 10 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectChodskocs
dc.subjectchodské povstánícs
dc.subjectChodovécs
dc.subjectprivilegiacs
dc.subjectJan Sladký Kozinacs
dc.subjectWolf Maxmilián Lamingencs
dc.subjectrobotacs
dc.subjectregionální historiecs
dc.subjectdidaktická aplikacecs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.titleChodské povstání. Didaktická analýza tématu ve vyučování dějepisu na ZŠcs
dc.title.alternativeThe Chod rebellion. The didactic analysis of the topic in education of history at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra historiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes the history of chod rebellion which started in 1692 and ended in 1695. Chod rebellion started with dispatching a chod mission to Vienna, continued with Chods stopping statute labour and culminated in 1695 when the leader of defiant peasants Jan Sladky-Kozina was executed. The other part of this thesis focuses on didactic applications created for practicing gained knowledge about this problematic in enriching and attractive process. Provided regional topic is applied in various didactic activities and games which are created according to the Framework Educational Programme.en
dc.subject.translatedChodlanden
dc.subject.translatedchod rebellionen
dc.subject.translatedChodsen
dc.subject.translatedJan Sladký Kozinaen
dc.subject.translatedWolf Maxmilian Lamingenen
dc.subject.translatedprivilegesen
dc.subject.translatedstatute labouren
dc.subject.translatedregional historyen
dc.subject.translateddidactic applicationen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP- text.pdfPlný text práce3,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hemzalkova V.pdfPosudek vedoucího práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hemzalkova O.pdfPosudek oponenta práce489,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hemzalkova P.pdfPrůběh obhajoby práce197,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14455

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.