Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSovová, Pavla
dc.contributor.authorHübnerová, Andrea
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:57Z-
dc.date.available2012-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:57Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier55541
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14857
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou úvodní části vyučovacího celku na dvou plzeňských základních školách. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část je věnována struktuře vyučovacího procesu, podrobněji zaměřeno na úvodní část hodiny. Dále jsou vysvětleny pojmy jako motivace žáků a vyučovací cíl. V praktické části analyzuji úvodní části natočených celků na videokameru. Hlavním cílem zkoumání bylo zjistit, jakou strukturu mají úvodní části, zda je mezi nimi a hlavní částí nějaká propojenost a jak je v úvodu hodiny zařazena motivace. Analýza dat mi umožnila si odpovědět na své předem stanovené výzkumné otázky.cs
dc.format112 s. (141 504 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55541-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectvyučovací celekcs
dc.subjectstrukturacs
dc.subjectúvodcs
dc.subjectpropojenostcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectZačít spolucs
dc.titleAnalýza vybrané části vyučovacího celku na 1. stupni vybraných ZŠ v Plznics
dc.title.alternativeAnalysis of the selected part of teaching unit at selected primary schools in Pilsenen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this diploma thesis is to analyze the introduction part of the lessons at primary schools in Pilsen. The thesis is devided into two parts. In the theoretical part we described the structure of teaching process, specifically we focused on the introduction part. We also introduced the terms such as motivation of students and the teaching goal. In the practical part we analyzed the introduction parts of lessons that were recorded at selected schools. The main aims of this research were to get some awareness about the structure of the introduction parts. We also tried to find the connection between the main part and how to include the motivation. The analysis was helpful for answering the questions stated before.en
dc.subject.translatedprimary/elementary schoolen
dc.subject.translatedteaching uniten
dc.subject.translatedstructureen
dc.subject.translatedintroductionen
dc.subject.translatedconnectednessen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedStep by Stepen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Analyza vybrane casti vyucovaciho celku na 1. stupni vybranych ZS v Plzni, Hubnerova.pdfPlný text práce2,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubnerova VP.pdfPosudek vedoucího práce38,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubnerova OP.pdfPosudek oponenta práce46,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubnerova O.pdfPrůběh obhajoby práce14,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14857

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.