Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek, Ladislav
dc.contributor.authorŘezníčková, Dominika
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:58Z-
dc.date.available2012-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:58Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-10
dc.identifier55598
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14862
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o badatelsky orientovaném vyučování v přírodovědných předmětech na základních školách. Hlavním cílem teoretické části bylo objasnit, co vše zahrnuje badatelský přístup k výuce a představit hlavní programy na podporu BOV . Druhá část diplomové práce je praktickou částí. Tvoří ji návrhy pro badatelskou činnost ve výuce, analýza projektů a programů základní školy, která badatelství ve výuce využívá a vyhodnocení průzkumu. Na základě vyhodnocení dotazníkového průzkumu byly ověřovány hypotézy, týkající se využívání badatelství ve výuce.cs
dc.format90 s. (103 965 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55598-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbadatelstvícs
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícs
dc.subjectprogramy na podporu BOVcs
dc.subjectfrontální pokuscs
dc.subjectžákovský pokuscs
dc.subjectzážitková pedagogikacs
dc.titleBadatelský způsob výuky počátečního přírodovědného vyučovánícs
dc.title.alternativeInquiry way teaching initial science educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deal with the inquiry-based science education in science in primary schools. The main attention of the theoretical part was to clarify, that includes inquiry way to education and to introduce main programs to support IBSE. The second part is the practical part. It consists of proposals for inquiry activity in teaching, analysis of projects and programs of primary schools, which uses inquiry in teaching and evaluation survey. On the basis of the survey evaluation were verified hypotheses concerning the use inquiry way in education.en
dc.subject.translatedinquiryen
dc.subject.translatedinquiry-based science educationen
dc.subject.translatedprograms tu support IBSEen
dc.subject.translatedfrontal attempten
dc.subject.translatedschoolmate attempten
dc.subject.translatedflow teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BOV.pdfPlný text práce3,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Reznickova VP.pdfPosudek vedoucího práce40,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Reznickova OP.pdfPosudek oponenta práce54,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Reznickova O.pdfPrůběh obhajoby práce10,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14862

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.