Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podroužek, Ladislav | |
dc.contributor.author | Řezníčková, Dominika | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:47:58Z | - |
dc.date.available | 2012-12-02 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:47:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-10 | |
dc.identifier | 55598 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/14862 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o badatelsky orientovaném vyučování v přírodovědných předmětech na základních školách. Hlavním cílem teoretické části bylo objasnit, co vše zahrnuje badatelský přístup k výuce a představit hlavní programy na podporu BOV . Druhá část diplomové práce je praktickou částí. Tvoří ji návrhy pro badatelskou činnost ve výuce, analýza projektů a programů základní školy, která badatelství ve výuce využívá a vyhodnocení průzkumu. Na základě vyhodnocení dotazníkového průzkumu byly ověřovány hypotézy, týkající se využívání badatelství ve výuce. | cs |
dc.format | 90 s. (103 965 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | badatelství | cs |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cs |
dc.subject | programy na podporu BOV | cs |
dc.subject | frontální pokus | cs |
dc.subject | žákovský pokus | cs |
dc.subject | zážitková pedagogika | cs |
dc.title | Badatelský způsob výuky počátečního přírodovědného vyučování | cs |
dc.title.alternative | Inquiry way teaching initial science education | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deal with the inquiry-based science education in science in primary schools. The main attention of the theoretical part was to clarify, that includes inquiry way to education and to introduce main programs to support IBSE. The second part is the practical part. It consists of proposals for inquiry activity in teaching, analysis of projects and programs of primary schools, which uses inquiry in teaching and evaluation survey. On the basis of the survey evaluation were verified hypotheses concerning the use inquiry way in education. | en |
dc.subject.translated | inquiry | en |
dc.subject.translated | inquiry-based science education | en |
dc.subject.translated | programs tu support IBSE | en |
dc.subject.translated | frontal attempt | en |
dc.subject.translated | schoolmate attempt | en |
dc.subject.translated | flow teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BOV.pdf | Plný text práce | 3,33 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Reznickova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 40,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Reznickova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 54,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Reznickova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 10,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14862
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.