Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Maierová, Markéta | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:52:23Z | |
dc.date.available | 2011-12-05 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:52:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-14 | |
dc.identifier | 49268 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15341 | |
dc.description.abstract | Teoretická část této práce se zabývá charakteristikou čtenářské gramotnosti, čtenářskou strategií a kompetencemi. Kvalifikační práce je zaměřena na počátek čtení v anglickém jazyce a dosažení úspěšného užívání metody scanning v procesu výuky a druhotně mimo ni. Šetření je zaměřeno na komfortní zónu žáků během provádění čtenářských her cílených k dekódování psaného textu pomocí techniky scanning a do jaké míry jim tento styl čtení dopomůže rozvinout čtenářské dovednosti. | cs |
dc.format | 54 s. (87 075 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49268 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cs |
dc.subject | čtenářské strategie | cs |
dc.subject | klíčové kompetence | cs |
dc.subject | technika scanning a skimming | cs |
dc.subject | didaktická hra | cs |
dc.subject | první stupeň základní školy | cs |
dc.subject | dramatizace | cs |
dc.subject | interpretace čteného textu | cs |
dc.title | Využití her pro rozvoj řečové dovednosti v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Using games to develop reading skills in English language lessons at the primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In the theoretical part of diploma thesis, author concerns with the various theoretical approaches to the characteristics of literacy, reading strategies and competencies. In this work author devotes special attention to the beginning reading in English and achieve successful use of scanning methods in the teaching process and secondarily beyond. Survey conducted within this thesis analyzes the comfort zone of pupils during the implementation of reading games targeted to decode written text using scanning techniques and the extent to which this style of reading will help them to develop reading skills. | en |
dc.subject.translated | reading literacy | en |
dc.subject.translated | reading strategies | en |
dc.subject.translated | key competencies | en |
dc.subject.translated | scanning and skimming techniques | en |
dc.subject.translated | didactic game | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | dramatization | en |
dc.subject.translated | reading interpretation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Marketa Maierova - Vyuziti her pro rozvoj ctenarske dovednosti v hodinach anglickeho jazyka na 1. stupni ZS (2).pdf | Plný text práce | 4,11 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Maierova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Maierova O.pdf | Posudek oponenta práce | 769,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Maierova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 326,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15341
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.