Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorMaierová, Markéta
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:23Z
dc.date.available2011-12-05cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:23Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier49268
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15341
dc.description.abstractTeoretická část této práce se zabývá charakteristikou čtenářské gramotnosti, čtenářskou strategií a kompetencemi. Kvalifikační práce je zaměřena na počátek čtení v anglickém jazyce a dosažení úspěšného užívání metody scanning v procesu výuky a druhotně mimo ni. Šetření je zaměřeno na komfortní zónu žáků během provádění čtenářských her cílených k dekódování psaného textu pomocí techniky scanning a do jaké míry jim tento styl čtení dopomůže rozvinout čtenářské dovednosti.cs
dc.format54 s. (87 075 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49268-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenářská gramotnostcs
dc.subjectčtenářské strategiecs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.subjecttechnika scanning a skimmingcs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectprvní stupeň základní školycs
dc.subjectdramatizacecs
dc.subjectinterpretace čteného textucs
dc.titleVyužití her pro rozvoj řečové dovednosti v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeUsing games to develop reading skills in English language lessons at the primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the theoretical part of diploma thesis, author concerns with the various theoretical approaches to the characteristics of literacy, reading strategies and competencies. In this work author devotes special attention to the beginning reading in English and achieve successful use of scanning methods in the teaching process and secondarily beyond. Survey conducted within this thesis analyzes the comfort zone of pupils during the implementation of reading games targeted to decode written text using scanning techniques and the extent to which this style of reading will help them to develop reading skills.en
dc.subject.translatedreading literacyen
dc.subject.translatedreading strategiesen
dc.subject.translatedkey competenciesen
dc.subject.translatedscanning and skimming techniquesen
dc.subject.translateddidactic gameen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translateddramatizationen
dc.subject.translatedreading interpretationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketa Maierova - Vyuziti her pro rozvoj ctenarske dovednosti v hodinach anglickeho jazyka na 1. stupni ZS (2).pdfPlný text práce4,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maierova V.pdfPosudek vedoucího práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maierova O.pdfPosudek oponenta práce769,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maierova P.pdfPrůběh obhajoby práce326,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15341

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.