Název: | Rozvoj autonomie studentů na středních školách |
Další názvy: | Developing Autonomy in Secondary School Language Learners |
Autoři: | Jenčíková, Zuzana |
Vedoucí práce/školitel: | Klečková, Gabriela |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/15350 |
Klíčová slova: | autonomie studenta;učební styly;učební strategie;motivace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | learner autonomy;learning strategies;learning styles;motivation |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá tématem autonomie studenta. Zahrnuje i širší souvislosti s tímto tématem spojené - např. učební styly, učební strategie, motivace. Zachycuje i roli učitele v autonomii studenta. Výzkum popisuje názory, postoje a potřeby středoškolských studentů ve vztahu k uvedené problematice. Srovnává odpovědi studentů s nejlepším a nejhorším prospěchem v předmětu Anglický jazyk. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis is focused on learner autonomy. It deals with wider context concerning this topic, e.g. learning styles, learning strategies, motivation. The thesis also discusses the role of teachers in learner autonomy. The research describes opinions, attitudes and needs of secondary school students in relation with presented issues. The results of the research compares the answers of the students with the best marks and the students with the worst marks in English classes. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Jencikova_DP.pdf | Plný text práce | 688 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jencikova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 552 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jencikova O.pdf | Posudek oponenta práce | 792,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jencikova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 308,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15350
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.