Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková, Libuše
dc.contributor.authorŠpirochová, Adéla
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:27Z
dc.date.available2012-02-10cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:27Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier49793
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15351
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá použitím autentických materiálů při výuce angličtiny na základních školách na druhém stupni v České republice. V práci jsou popsány jak autentické materiály, tak jejich využití a přínos pro výuku anglického jazyka. Jsou zde zmíněny i možné nevýhody spojené s výukou pomocí autentických materiálů. V práci je také věnován prostor komunikativní metodě, která se opírá o využití autentických materiálů. Praktická část se skládá ze dvou výzkumů prostřednictvím dotazníků a metodou pozorování. První výzkum poskytuje informace týkající se obtížnosti a oblíbenosti používání autentických materiálů u žáků a učitelů. Výsledky tohoto výzkumu jsou doplněny o grafy a jejich popis. Druhý výzkum byl proveden prostřednictvím pozorování vyučovací jednotky, která byla založena na použití autentického materiálu.cs
dc.format51 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49793-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectautentické materiálycs
dc.subjectkomunikativní metodacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectnovinové článkycs
dc.subjectaudio nahrávkacs
dc.titlePoužití autentických materiálů ve výuce angličtiny na II. stupni základních školcs
dc.title.alternativeUsing Authentic Materials in Teaching English in Secondary Classroomsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with written authentic materials and their use in English teaching. It is divided into two main parts. The theoretical part provides essential information about authentic materials in general, their classification and both advantages and disadvantages of their use. It takes a closer look at teaching through the Communicative approach with the help of authentic materials. The research is described in practical part of the thesis. This part consists of the data found out through questionnaires given to English teachers. That is followed by a description of a lesson observation. The results of the questionnaires show the proportions of the questioned teachers who use authentic materials in teaching English. The observation illustrates the actual example of use of authentic materials in secondary classroom.en
dc.subject.translatedauthentic materialsen
dc.subject.translatedCLTen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedobservationen
dc.subject.translatednewspaper articlesen
dc.subject.translatedaudio recordingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Spirochova_Thesis.pdfPlný text práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Spirochova V.pdfPosudek vedoucího práce722,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Spirochova O.pdfPosudek oponenta práce922,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Spirochova P.pdfPrůběh obhajoby práce352,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15351

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.