Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Kačán, Ondřej | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:52:30Z | - |
dc.date.available | 2013-01-29 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:52:30Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-14 | |
dc.identifier | 55164 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15358 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce zkoumá obecné povědomí žáků středních škol o teoriích, možnostech a postupech osvojování druhého jazyka. Práce obsahuje popis některých základních teorií SLA, na které navazuje praktický výzkum formou dotazníku vyplněného žáky gymnázia. Cílem bylo zjistit celkovou informovanost žáků a nalézt body na které je třeba se v budoucnu zaměřit. Práce nadále obsahuje návrhy na možné využití získaných informací v pedagogickém prostředí. | cs |
dc.format | 64 s. (78 500 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55164 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | second language acquisition | cs |
dc.subject | behaviorism | cs |
dc.subject | nativist | cs |
dc.subject | first language acquisition | cs |
dc.subject | natural order | cs |
dc.subject | psycholinguistic | cs |
dc.subject | interlanguage | cs |
dc.title | Akvizice druhého jazyka a její využití ve třídě | cs |
dc.title.alternative | Second language acquisiton and its classroom application | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with grammar school students´ awareness of second language acquisition. The work examines six different SLA theories based on reputable authors, and investigates the students´ level of agreement with them. The examined theories are as follows: Behaviorist Theory, Nativist Theory, Creative Construction Theory, Natural Approach, Interlanguage and its Psycholinguistic Aspects.The result of the questionnaire shows awareness of some of the theories as well as it shows variance or disagreement towards the others. | en |
dc.subject.translated | second language acquisition | en |
dc.subject.translated | behaviorism | en |
dc.subject.translated | nativist | en |
dc.subject.translated | first language acquisition | en |
dc.subject.translated | natural order | en |
dc.subject.translated | psycholinguistic | en |
dc.subject.translated | interlanguage | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP ONDREJ KACAN.pdf | Plný text práce | 876,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kacan V.pdf | Posudek vedoucího práce | 543,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kacan O.pdf | Posudek oponenta práce | 906,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kacan P.pdf | Průběh obhajoby práce | 339,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15358
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.