Název: 3D object metamorphosis through energy minimisation
Autoři: Korfiatis, Ioannis
Paker, Yakup
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 1997, vol. 5, no. 1-3, p. 232-241.
Datum vydání: 1997
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1997/wscg97.htm
http://hdl.handle.net/11025/15899
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: počítačová animace;proměna objektu;fyzicky založené algoritmy;nejkratší cesta;rekonstrukce povrchu z plochých kontur
Klíčová slova v dalším jazyce: computer animation;object metamorphosis;physically based algorithms;shortest path;surface reconstruction from planar contours
Abstrakt v dalším jazyce: This paper presents a technique for smoothly blending some special categories of three dimensional polygonal objects. Polygon blending is usually considered a two-part process: generating vertex correspondences and interpolating between corresponding vertices to create the intermediate polygons. This paper considers the problem of automatic vertex correspondence determination. The proposed algorithm is based on the work of Sederberg and Greenwood [SED92]. The resulting solution tends to associate regions of the two objects which look alike.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 5, number 1-3 (1997)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Korfatis_97.pdfPlný text1,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15899

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.